خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کارگر ساختمانی در روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۶۸

پنجشنبه گذشته و همرمان با روز جهانی کارگر در مشهد دو کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست دادند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دو کارگر در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده در شهرک صنعتی طرق خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «ابوالفضل تیموری» درباره این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۱:۱۸ روز پنجشنبه، ۱۱ اریبهشت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و در پی آن تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۳۹،۲ و ۹ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در در شهرک صنعتی طرق اعزام شدند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دو کارگر جوان حین کار در یک مکان گودبرداری شده دچار حادثه شده و بخش‌هایی از دیواره محل گودبرداری شده بر سر آنان ریخته و در زیر خروار‌ها خاک مدفون شده‌اند.

تیموری با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به آوار برداری و خارج کردن جسد دو کارگر از زیر آوار کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی مرگ این دو کارگر را تایید و اعلام کردند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار و گودبرداری علت این حادثه بوده است.

به گفته تیموری، آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل، جسد این کارگران را برای انجام اقدامات قانونی و ادامه تحقیقات به عوامل انتظامی مستقر در محل، تحویل و به عملیات خاتمه دادند.

بر پایه همین گزارش در ساعت ۱۰:۴۰ همین روز به دلیل گودبرداری نامناسب، یک کارگر ساختمانی دیگر در بولوار دانشجو مشهد جان باخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز