خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

۴۵۹ کارگر بر اثر حوادثکار آسیب دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۵۵

«در سال گذشته ۴۵۹ کارگر بر اثر حوادثکار به پزشکی قانونی زنجان مراجعه کردند / از مجموع مراجعه کنندگان حوادثکار سال ۹۲،۴۴۴ نفر مرد و ۱۵ نفر را زن تشکیل می‌دهد».

مدیرکلپزشکیقانونیاستان زنجان گفت: پارسال ۴۵۹ نفر بر اثر حوادثکار بهپزشکیقانونیزنجان مراجعه کردند.

به گزارش گروه اخبار دریافتی ایلنا «مهران ستاره» افزود: از مجموع مراجعه کنندگان حوادثکار در ۱۲ ماه سال گذشته ۴۴۴ نفر مرد و ۱۵ نفر را زن تشکیل می دهد.

وی یادآورشد: در مدت مشابه سال ماقبل آن شمار مراجعه کنندگان حوادثکار این استان ۴۱۴ نفر بود که از این تعداد ۱۲ نفر زن و ۴۰۲ نفر مرد بودند که در مجموع رشد ۳۴/۱۰ درصدی را نشان می دهد.

ستاره همچنین شمار متوفیات ناشی از سوختگی این استان در سال گذشته را ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۹ نفر زن و شش مرد در ۱۲ ماه سال گذشته بر اثر سوختگی جان باختند که این تعداد در سال ماقبل آن ۲۳ نفر بود.

وی اظهار کرد: در مجموع فوتی های ناشی از سوختگی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش ۷۸/۳۴ دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: شمار متوفیات ناشی از برق گرفتگی این استان نیز درسال ۹۲ هشت نفر گزارش و ثبت شد که این تعداد درسال ماقبل آن شش نفر بود و در مجموع رشد ۳۳/۳۳ درصدی دارد.

وی همچنین جمع کل مرگهای غیرطبیعی این استان در سال ۹۲ را ۵۸۲ نفر اعلام و اظهار کرد: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۵۶۲ نفر بود که ۵۶/۳ درصد رشد نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز