خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سرقت مسلحانه در الیگودرز را تکذیب می‏‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۰۴

حادثه سرقت مسلحانه در استان اصفهان و شهرهای همجوار آن هیچ ارتباطی به استان لرستان و شهرستان الیگودرز ندارد.

استاندار لرستان گفت: خبر سرقت مسلحانه از شهرستان الیگودرز در برخی از رسانه‏‌ها به ویژه رسانه ملی را تکذیب می‌‏کنم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، مهندس " هوشنگ بازوند " در خصوص خبری که در برخی از رسانه‌‏ها به ویژه رسانه ملی و سایت‏‌ها در رابطه با سرقت مسلحانه در الیگودرز منتشر شده است اظهار داشت: حادثه سرقت مسلحانه در استان اصفهان و شهرهای همجوار آن هیچ ارتباطی به استان لرستان و شهرستان الیگودرز ندارد، از این رو اخباری که در این راستا در برخی از خبرگزاری‏‌ها و اخبار رسانه ملی در خصوص استان لرستان و شهرستان الیگودرز پخش شده است را تکذیب می‏‌کنیم.

استاندار لرستان در ادامه گفت: لرستان یکی از امن‏ترین استان‏‌های کشور است که امروز نیز بر اساس آمار شاهد کاهش سرقت در این استان هستیم، این در حالی است که به گفته سردار " دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم " فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر خود به لرستان این استان یکی از پنج استان امن کشور است.

" بازوند " یادآور شد: در بحثکاهش جرایم خشن مانند سرقت‎های مسلحانه، لرستان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: لرستان طی یک ساله گذشته تاکنون هشت پله از نظر کاهش جرایم ارتقا پیدا کرده و از سال گذشته تاکنون هیچ سرقت مسلحانه‌‏ای در این استان صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز