خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران:

کشف ۱۵۷ کیلو تریاک و حشیش در عملیات شبانه پلیس پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۸۱

در ادامه با انجام یکسری اقدامات پلیسی متوجه می‌شوند، سوژه مورد نظر مقادیر متنابهی مواد مخدر را در انبار زغال در یکی از روستاهای شهرستان رباط کریم مخفی نموده‌اند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به انهدام یک باند فاچاق و توزیع مواد مخدر در محدوده رباط کریم گفت: این متهمان که در تهران و حومه پایتخت فعالیت داشتند با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۵۷کیلو تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بخشنده ضمن اشاره به دستگیری یک باند توزیع مواد افیونی در محدوده شهرستان رباط کریم که منجر به کشف بیش از ۱۵۰کیلو تریاک و حشیش شد گفت:» مامورین عملیاتی عملیات ویژه این پلیس از طریق اقدامات اطلاعاتی اطلاع می‌یابند افرادی به هویت «م» و «ک» اقدام به حمل و جابه جایی گسترده مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور به تهران می‌نمایند و در شهرستان رباط کریم در محلی امن نگهداری می‌نمایند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه بلافاصله شناسایی و دستگیری نامبرده را در دستور کار خود قرار گرفت افزود: در ادامه با انجام یکسری اقدامات پلیسی متوجه می‌شوند، سوژه مورد نظر مقادیر متنابهی مواد مخدر را در انبار زغال در یکی از روستاهای شهرستان رباط کریم مخفی نموده‌اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده اکیپی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به همراه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم با هماهنگی مرجع قضایی شب گذشته به آدرس فوق اعزام و در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق شدند ضمن دستگیری دو قاچاقچی مواد افیونی در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه آنان۱۵۰ کیلوگرم تریاک و ۷ کیلوگرم حشیش کشف و دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان وانت را نیز ضبط کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمین به مقر پلیس پایتخت منتقل و تلاش ماموران با جدیت تمام در جهت کشف سایر حقایق این پرونده کماکان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز