خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح:

برای ماموریتهای آموزشی خارج از کشور آمادگی داریم

کد خبر : ۲۲۲۰۳۶

کارگروه تربیت و آموزش تمام مشکلات تربیت و آموزش را احصاء کرده است / همه سازمانها و نیروها باید سعی کنندکه بانک اطلاعاتی داشته باشند / هدف ما از استخدام درجه دار و دانشجوی دیپلم در دانشگاههای افسری این است که نیروهای جوان و متدین تربیت کنیم.

رئیس اداره تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای ماموریت‌های آموزشی خارج از کشور آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر دکتر حسین شکوهی در افتتاحیه نمایشگاه محصولات تربیتی و آموزشی نیروی انتظامی شامل غرفه‌های تولید متون آموزشی و غرفه‌ی شبیه سازها با بیان اینکه بنا داریم هر یک ماه در یکی از سازمان‌ها جمع شویم و هر یک از نیروها و یا سازمان‌ها در آن گردهمایی توانمندی‌های خود را ارائه کنند، افزود: هدف از این کار این است که قابلیتهای یکدیگر را بشناسیم و این به یقین یکی از مهمترین اهداف ما خواهد بود.

رئیس اداره تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با تاکید بر اینکه هدف ما اجرای تدبیر مقام معظم رهبری است، گفت: هر اندازه که سازمان‌ها و نیروها بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند مشکلات ما کمتر خواهد شد چرا که یکی از مشکلات ما این بود که ما یکدیگر را نمی شناختیم و امیدواریم که به این موضوع بیشتر توجه کنیم.

وی با بیان اینکه نظام جامع تربیت وآموزش در نیروی انتظامی پایه ریزی شده، افزود: در حال حاضر نظام جامع «آجا، ناجا و ودجا» ابلاغ شده است. بحثنظام جامع مدرسین نیز حرکت دیگری بود که انجام شده است.

وی گفت: همچنین کارگروه تربیت و آموزش تمام مشکلات تربیت و آموزش را احصاء کرده است.

شکوهی از همه معاونین، ‌مدیران و روسای آموزشی خواست که در کار خود ابتدا چشم انداز آینده خود را مشخص کنند و افزود: بانک اطلاعات یقینا در این امر خیلی به ما کمک خواهد کرد لذا همه سازمانها و نیروها باید سعی کنندکه بانک اطلاعاتی داشته باشند.

رئیس اداره تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر بحثفرهنگ سازی، گفت: هدف ما از استخدام درجه دار و دانشجوی دیپلم در دانشگاههای افسری این است که نیروهای جوان و متدین تربیت کنیم.

وی افزود: هدف ما توانمند سازی و ارتقای مهارتها در نیروهای مسلح است که این فوق العاده مسئولیت سنگینی است.

شکوهی گفت: برای ماموریتهای آموزش خارج از کشور نیز آمادگی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز