خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل فروش فیلم غیرمجاز در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۴۶

مأموران پلیس فتا با رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی، فردی را که از طریق ایجاد وبلاگ اقدام به فروش اینترنتی فیلم‌های غیر مجاز می‌کرد، شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی جیرفت استان کرمان از دستگیری فردی که با ایجاد سایت اقدام به فروش و انتشار فیلم غیرمجاز در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پلیس فتا، سرهنگ «مهریار سعیدی» گفت: مأموران پلیس فتا با رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی، فردی را که از طریق ایجاد وبلاگ اقدام به فروش اینترنتی فیلم‌های غیر مجاز می‌کرد، شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، ایجاد کننده وبلاگ به هویت «ف - ع» طی هماهنگی قضایی دستگیر و در بازرسی از منزل متهم، اقلام زیادی که مرتبط با جرم بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده دلایل و شواهد انکارناپذیر دیجیتال، به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات غیر اخلاقی کسب درآمد عنوان داشت.

به گفته سعیدی، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی این شهرستان شد.

وی با اشاره به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند هشدار داد و گفت: برخورد پلیس با اینگونه هنجار شکنان جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز