خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداران ۸ میلیاردی شرکت بیمه به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۲۵

پس از انجام تحقیقات از این دو متهم مشخص شد؛ متهمان با تشکیل ۳۹ فقره پرونده صوری در بیمه آسیا طی سال‌های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۲ با مضامین مختلف از جمله تصادفات صوری و صحنه سازی مبلغ ۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال نقدینگی و وجه نقد از بیمه آسیا کلاهبرداری کرده‌اند.

مأموران آگاهی استان گیلان دو متهم را با بیش از هشت میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی اعلام شکایت یک شرکت بیمه علیه دو نفر از کارکنان خود در نمایندگی بندرانزلی مبنی بر خیانت در امانت و کلاهبرداری، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: مأموران پس از تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت این ادعا و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم اصلی و یک نفر همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات از این دو متهم مشخص شد متهمان با تشکیل ۳۹ فقره پرونده صوری در بیمه آسیا طی سال‌های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۲ با مضامین مختلف از جمله تصادفات صوری و صحنه سازی مبلغ ۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال نقدینگی و وجه نقد از بیمه آسیا کلاهبرداری کرده‌اند.

سردار قائد رحمتی ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با تأمین قرار وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز