خبرگزاری کار ایران

سردار حسین ذوالفقاری:

ابتدای ورودم به مرزبانی تلفن نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۷۷

«از زمان راه اندازی فرماندهی مرزبانی ۸۰۰ اماکن ساخته شد و این در حالی است که هزار کیلومتر زیرساخت نیز در مرزها ایجاد شده است امروز خوشبختانه زیرساخت های مرزبانی به اندازه یک نیرو است».

فرمانده سابق مرزبانی نبروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی از نبود شماره حساب، سردخانه و حتی تلفن در ماه‌های اول تأسیس صحبت کرد.

به گزارش خبرگزای ایلنا، سردار حسین ذوالفقاری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی اظهار داشت: اگر صبر و حوصله نیروهای مرزبانی نبود مشکلات زیادی داشتیم، امروز مرزبانی در کشور هویت دارد و در جایگاه مناسبی از نظر سیاسی و امنیتی قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان اینکه همزمان با انتصابم به عنوان فرمانده مرزبانی ساختار جدید مرزبانی نیز تصویب شد گفت: جمعی از مرزبانان نیروهای انتظامی در این راه فداکاری کردند، در ماههای اول شماره حساب، انبار و سردخانه نداشتیم و کار تا جایی پیش رفت که جیره غذایی مرزبانان قطع شد اما هیچ کدام از فرماندهان فشار نیاوردند.

ذولفقاری با اشاره به اینکه از زمان راه اندازی فرماندهی مرزبانی ۸۰۰ مکان ساخته شد و این در حالی است که هزار کیلومتر زیرساخت نیز در مرزها ایجاد شده است افزود: خوشبختانه تمام زیرساخت های مرزبانی به اندازه یک نیرو است در حالیکه در روزهای اول در ارتباطات تلفنی نیز مشکل داشتیم.

فرمانده سابق مرزبانی نیروی انتظامی گفت: یک از مهمترین طرح های مرزبانی ایجاد مرکز مانیتورینگ ملی بود که قرار است اعتبارش را از ستاد مبارزه با مواد مخدر دریافت کنیم.

وی با اعلام اینکه ۸۰ درصد سیستم الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی آماده به کار است، تاکید کرد: سال گذشته ۲۰ پایگاه اطلاعاتی در مرز راه اندازی شد ضمن اینکه مرکز بازسازی شناوری نیز فعالیتش را آغاز کرد.

وی در پایان سخنانش در حالی که اشک می ریخت گفت: افتخار می کنم عضو نیروی انتظامی هستم، و دوران مرزبانی جزو دوران افتخار زندگی ام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز