خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه:

تهرانی‌ها بیش از ۲ میلیون بار با فوریت‌های پلیس تماس گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۸۴

«در سه ماهه نخست امسال، دو میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۷ بار تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از سوی شهروندان به صدا در آمد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد کاهش داشته است.»

معاون عملیات پلیس پایتخت از بیش از دو میلیون و ۷۶۹ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ در سه ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ رضا بستو اعلام کرد: در سه ماهه نخست امسال، دو میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۷ بار تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از سوی شهروندان به صدا در آمد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس، ۸۹۱ هزار و ۶۲ تماس به عملیات پلیسی منجر شده است، گفت: افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم و حضور به موقع آنها، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.
بستو به تعامل مطلوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و گفت: ۴۱۶ هزار و ۹۰۲ مورد از تماس ها به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.
معاون عملیات پلیس پایتخت با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را ملجأ و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند، تصریح کرد: پلیس پایتخت همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق شهروندان تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور است.
معاون عملیات پلیس پایتخت به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی متناسب با آن صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز