خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تأکید کرد؛

عزم جدی مجموعه سازمان ثبت در اجرای فرمایشات رهبری در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۸۲

پشتیبانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تخصصی سازمان همراه با اطلاع رسانی مناسب، کمک شایانی به تحقق اهداف و در ‌‌نهایت ارتقاء رضایتمندی مراجعان خواهد کرد.

ایلنا: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همدلی و عزم جدی در مجموعه سازمان ثبت برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، " احمد تویسرکانی " معاون قوه قضائیه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له، آمادگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در جهت اجرای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اعلام کرد.

تویسرکانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به لحاظ تنوع ماموریت‌ها و وظایف، نقش موثری در هر دو حوزه می‌تواند ایفا نماید و به همین لحاظ‌‌ همان گونه که در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در جهت بهینه سازی امور و فرآیند‌ها در این سازمان انجام پذیرفته، در سال جدید نیز با همدلی و همکاری کلیه کارکنان سازمان، با عزمی جدی، تلاشی مضاعف و انشاء اله حرکتی جهادی بیش از پیش در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و فرمایشات معظم له قدم بر خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم کارکنان در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان اظهار داشت: پیچیدگی‌های کار سازمان و انجام موفق آن‌ها منوط به این است که همه ما خود را صاحب کار بدانیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین بر نقش موثر روابط عمومی و اطلاع رسانی در فرهنگ سازی مسائل ثبتی و اجرای موفق برنامه‌های سازمانی تاکید و بیان داشت: پشتیبانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تخصصی سازمان همراه با اطلاع رسانی مناسب، کمک شایانی به تحقق اهداف و در ‌‌نهایت ارتقاء رضایتمندی مراجعان خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز