خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

پیگیری سرنوشت دانایی فر یکی از مرزبانان ایران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۹۸

سرباز وظیفه «سجاد ذهابی» فرزند عباسعلی، سرباز وظیفه «محمد نظامی» فرزند حسین، سرباز وظیفه «رامین حضرتی» فرزند محمدرضا و سرباز وظیفه «جمشید تیموری» فرزند غلامعی در داخل خاک پاکستان آزاد و از مرز زاهدان به کشور بازگشتند.

ایلنا: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در مورد سرنوشت درجه دار «جمشید دانایی فر» یکی دیگر از مرزبانان ایران، پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین ذوالفقاری» افزود: در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه، چهار نفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

وی با اشاره به آزاد شدن مرزبانان ایرانی اظهار داشت: سرباز وظیفه «سجاد ذهابی» فرزند عباسعلی، سرباز وظیفه «محمد نظامی» فرزند حسین، سرباز وظیفه «رامین حضرتی» فرزند محمدرضا و سرباز وظیفه «جمشید تیموری» فرزند غلامعی در داخل خاک پاکستان آزاد و از مرز زاهدان به کشور بازگشتند.

فرمانده مرزبانی ضمن تبریک به خانواده های سربازان و آحاد مردم شریف ایران از حمایت و تلاش های صورت گرفته توسط همه سازمان ها، نهادها و بویژه مردم عزیز کشور تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: علی رغم برخی اقدامات نیروهای مرزی پاکستان برای یافتن مرزبانان ایرانی، نهادهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی این کشور هیچگونه نقشی در آزادسازی گروگان ها نداشتند.

سردار ذوالفقاری تاکید کرد: با توجه به اینکه گروگان ها از خاک پاکستان تحویل داده شدند ادعای اخیر برخی مقامات پاکستانی مبنی بر حضور نداشتن مرزبانان ایرانی در خاک پاکستان فاقد پایه و اساس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز