خبرگزاری کار ایران

مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

بارش برف در اکثر محورهای خراسان شمالی و رضوی / ترافیک در محور چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۵۹

در محور شاهرود – آزادشهر، شاهرود - توسکستان و محور فولاد محله به کیاسر بارش برف در جریان است، بگونه‌ای که محور توسکستان به شاهرود به علت بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

ایلنا: مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از امکان تردد با زنجیر چرخ در محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد و اعلام کرد محورتوسکستان - شاهرود به علت بارش شدید برف مسدود است.

به گزارش ایلنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی کشور را تشریح کرد.

در محور کرج به چالوس حد فاصل سد امیرکبیر تا کندوان بار ترافیکی روان است. مساله مهم در روز سوم نوروز شرایط جوی متفاوت است به گونه‌ای که در اکثر محورهای خراسان شمالی و رضوی شاهد بارش برف هستیم.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این‌ که تردد در محور تربت حیدریه به مشهد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، اعلام کرد؛ در محور شاهرود – آزادشهر، شاهرود - توسکستان و محور فولاد محله به کیاسر بارش برف در جریان است، بگونه‌ای که محور توسکستان به شاهرود به علت بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

همچنین در محور زاهدان به بم در استان سیستان و بلوچستان باران در حال بارش است.

این مرکز به رانندگان توصیه کرد: در صورت تردد از محورهای مرتفع حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز