خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون سردفتران در گفت‌وگو با ایلنا:

آزمون سردفتران به دلیل سیاست غلط برگزار نمی‌شود / ۳ هزار سردفتر مازاد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۱۲

هم‌اکنون ۷هزار و ۲۰۰ سردفتر داریم که بیش از ۳ هزار نفر آن‌ها مازاد است. اگر بخواهیم هم‌اکنون سردفتر جذب کنیم کجا باید کارکنند.

ایلنا: نایب رئیس کانون سردفتران با بیان اینکه بیش از سه هراز نفر سردفتر مازاد داریم، گفت: به دلیل سیاست غلط در سال ۸۶ تا اطلاع ثانوی آزمون جذب سردفتران برگزار نخواهد شد.

" مسلم آقاصفری " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر سردفتر سرریز داریم، اظهار کرد: در سال ۸۶ در زمان ریاست آیت الله شاهرودی به دلیل اطلاعات نادرستی که به وی داده شد، بیش از نیاز جامعه سردفتر جذب شد.

وی ادامه داد: در آزمونی که برگزار شد به قانون درباره جذب تعداد مورد نیاز جامعه به سردفتران توجهی نشد. هم‌اکنون ۷هزار و ۲۰۰ سردفتر داریم که بیش از ۳ هزار نفر آن‌ها مازاد است. اگر بخواهیم هم‌اکنون سردفتر جذب کنیم کجا باید کارکنند؟

نایب رئیس کانون سردفتران با اشاره به اینکه هر سردفتری در ماه در مجموع ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارند، گفت: تقریبا دو سوم این درآمد، هزینه‌ ماهیانه هر سردفتر است و از آنجا که بخش خصوصی است با رقم یک سردفتر درآمد بالایی ندارد.

آقاصفری با اشاره به اینکه قوه قضائیه مسئول برپایی این آزمون است و ربطی به قوه مجریه و قضایای دولت نهم ندارد، تاکید کرد: فعلا آزمون سردفتری برگزار نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز