خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور خبر داد؛

صدور شناسنامه مکانیزه نمادین برای شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۷۴

در اسناد هویتی شهداء کلمه فوت به کلمه شهادت تغییر پیدا کرده و شناسنامه مکانیزه نمادین با درج کلمه شهید برای این عزیزان عروج یافته صادر می‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان ثبت احوال کشور پیشنهاد داد، در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، تمامی سادات در مراکز استانها و شهرستانها جمع شوند.

به گزارش ایلنا، " ناظمی اردکانی " در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه، اتقان اسناد هویتی و تولید و انتشار آمارهای جمعیتی ماموریتهای محوله به این سازمان زیرساختی و حاکمیتی است تاکید کرد: هدف ثبت احوال تبدیل شدن به سازمانی تمام الکترونیک به منظور تکریم ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه فراوانی نامها نشاندهنده‌ فرهنگ جامعه است افزود: فراوانی نام ائمه در جامعه نشان دهنده‌ فرهنگ دینی و اسلامی در ایران است.

اردکانی گفت: در اسناد هویتی شهداء کلمه فوت به کلمه شهادت تغییر پیدا کرده و شناسنامه مکانیزه نمادین با درج کلمه شهید برای این عزیزان عروج یافته صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای سهولت و در دسترس بودن به تمامی امکانات ثبت احوال در سراسر کشور انجام شده گفت: در این سازمان تمامی تلاشها در راستای احیاء سنن پسندیده‌ی امر به معروف و نهی از منکر، طرح و برنامه ریزی شده است و می‌توان در این راستا به ظرفیتهای دفاتر نیز پیشخوان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز