خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا خبر داد؛

آغاز طرح مکنا در ۱۰۰۰ کلانتری کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۹

طرح مکنا در چهار مولفه اصلاح فرایندکاری، بهسازی محیط و خوشایند سازی برای مردم، متهمان و حتی سربازان و پرسنل در نظر گرفته شده است.

ایلنا: فرمانده ناجا از آغاز اجرای طرح مکنا در ۱۰۰۰ کلانتری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در اولین همایش علمی پلیس، مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی با بیان اینکه طرح مکنا در ابتدا در کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی به اجرا گذاشته شد، گفت: یک سوم پرسنل نیروی انتظامی در کلانتری و پاسگاه فعالیت می‌کنند و این افراد روزانه هزاران مراجعه مردمی را پاسخگو هستند.

وی با اشاره به راه اندازی دفا‌تر مشاوره در ۶۰۰ کلانتری کشور گفت: این دفا‌تر مشاوره موفق عمل کرده‌اند به گونه‌ای که دو سوم پرونده‌ها در مجموعه کلانتری به صلح و سازش منجر شده و به مرجع قضایی ارسال نشده است.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: کلانتری‌ها به عنوان اولین واحد انتظامی برای اجرای طرح مکنا انتخاب شده‌اند. در حال حاضر در ۱۰۰۰ کلانتری کشور این طرح آغاز شده است و در مدت کوتاهی در ۵۵۰ کلانتری این طرح به مراحل پایانی خود نزدیک شده و در حال حاضر در انتظار کسب گواهینامه هستند.

وی با تاکید بر بروز رسانی ناجا در مقابله با تهدیدهای جدید گفت: طرح مکنا در چهار مولفه اصلاح فرایندکاری، بهسازی محیط و خوشایند سازی برای مردم، متهمان و حتی سربازان و پرسنل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در طرح مکنا الگوی رفتاری و خلاقیت نوآوری مورد توجه قرار گرفته است، گفت: پس از اجرایی شدن این طرح کلانتری‌های نمونه گواهینامه دریافت می‌کنند و کل کلانتری مشمول مزایای خدمتی می‌شود.

به گفته احمدی مقدم در حال حاضر پلیس در حال تدوین آیین نامه‌ای برای اجرای طرح مکنا در پلیس راهور، آگاهی و مرزبانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز