خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور خبر داد؛

اتصال ۳۳ هزار نقطه در کشور به پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت احوال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۲

با ساماندهی و استفاده از سیستم استعلام الکترونیکی در نقاط تعریف شده علاوه بر کاهش جعل و دسترسی دستگاه‌ها به هویت اصلی مراجعه کننده، دیگر نیازی به همراه داشتن و ارائه کپی از مدارک هویتی نخواهد بود.

ایلنا: معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ۳۳ هزار نقطه در کشور به پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال متصل بوده و به سرعت این پایگاه‌ها در حال توسعه است.

به گزارش ایلنا، " حمید پارسایی " با بیان این مطلب افزود: با ساماندهی و استفاده از سیستم استعلام الکترونیکی در نقاط تعریف شده علاوه بر کاهش جعل و دسترسی دستگاه‌ها به هویت اصلی مراجعه کننده، دیگر نیازی به همراه داشتن و ارائه کپی از مدارک هویتی نخواهد بود.

وی با اشاره به طرح آرشیو الکترونیک اسناد هویتی گفت: آرشیو الکترونیک اسناد هویتی، خدمات این سازمان را از حالت مکان محور خارج کرده و دیگر نیازی به مراجعه افراد برای دریافت خدمات هویتی به محل صدور شناسنامه نیست و خدمات به متقاضی در هر یک از ادارات سراسر کشور قابل ارائه می‌باشد.

گفتنی است به منظور استفاده از خدمات پایگاه اطلاعات جمعیت کشور و استعلام برخط از این پایگاه تفاهم نامه‌ای بین سازمان ثبت احوال و مخابرات استان تهران به امضاء رسید.

صادقی معاون مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران نیز گفت: ثبت احوال پیشتاز در ارائه خدمات الکترونیکی است و تحول و سرعت در ارائه خدمات در این سازمان بخوبی احساس می‌شود و قابل تحسین و تشکر است.

صادقی افزود: با تمام توان در شرکت مخابرات در خدمت این سازمان هستیم تا در حوزه شبکه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵ / ۷ میلیون مشترک تلفن ثابت داریم افزود: استفاده از خدمات ثبت احوال کمک زیادی در خدمت رسانی به مردم در شرکت مخابرات ایران می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز