خبرگزاری کار ایران

به منظور تسهیل حرکت دسته های عزاداری؛

استقرار تیم های کنترلی ترافیک پلیس شهری در کلان شهرها

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۵

در صورت لزوم با اعمال محدودیت ترافیکی، از هرگونه انسداد و ترافیک در معابر و خیابان ها جلوگیری می کنیم تا هیئت های مذهبی بدون هیچ مشکلی عزاداری کنند.

ایلنا: رییس پلیس ترافیک شهری از استقرار تیم های کنترلی این پلیس در کلان شهرهای کشور به منظور تسهیل حرکت دسته های عزاداری در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " محسن مهرایی " ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) به تعطیلات آخرهفته و نیز محدودیت ترافیکی شهرهای کشور اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور تسهیل حرکت دسته های عزاداری در کلیه شهرهای کشور به ویژه شهرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و شیراز تمهیدات و پیش بینی های ترافیکی خاص آن مناطق توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان های مزبور اتخاذ و اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.

وی به حضور تیم های کنترلی ترافیک پلیس شهری در شهرهای مشهد، قم و شیراز، برخی شهرهای زیارتی استان های مازندران و گیلان اشاره کرد و گفت: همچنین پیش بینی های لازم ترافیکی برای شهرهای بین راهی که هرگونه اخلال در آن موجب انسداد محورهای مواصلاتی می شود، اتخاذ شده است.

مهرایی به اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای حرکات دسته های عزاداری در شهرهای بزرگ توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: پلیس از همه توان خود برای سهولت تردد هیئت مذهبی عزاداری بکار می گیرد.

رییس پلیس ترافیک شهری خاطرنشان کرد: در صورت لزوم با اعمال محدودیت ترافیکی، از هرگونه انسداد و ترافیک در معابر و خیابان ها جلوگیری می کنیم تا هیئت های مذهبی بدون هیچ مشکلی عزاداری کنند.

وی به اجرای طرح های ویژه انتظامی همزمان با طرح های ترافیکی در این ایام اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم، امنیت ترافیکی مطلوبی را برای عزاداران فراهم کنیم.

این مقام مسئول به شهروندانی که در این ایام برای شرکت در مراسم عزاداری به مشهد مقدس سفر می کنند، توصیه کرد: با توجه به حجم متراکم ترافیک و جمعیت زائران سوگوار شهروندان باید با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و برای تشرف به حرم مطهر رضوی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز