خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی:

دستگیری ۴ خرابکار در سازمان انرژی اتمی / استمرار حملات اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۲۳

مدتی قبل موفق به شناسایی ۴ خرابکار در بدنه سازمان شدیم اما آن‌ها را دستگیر نکرده‌ایم تا موفق به کسب اطلاعات بیشتر از آن‌ها شویم تا اینکه چند روز قبل سر بزنگاه این ۴ نفر را دستگیر کردیم و اکنون در حال بازجویی از آن‌ها هستیم.

ایلنا: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: طی چند روز گذشته ۴ نفر خرابکار در بدنه این سازمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به تاسیسات هسته‌ای هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا مدتی قبل موفق به شناسایی ۴ خرابکار در بدنه سازمان شدیم اما آن‌ها را دستگیر نکرده‌ایم تا موفق به کسب اطلاعات بیشتر از آن‌ها شویم تا اینکه چند روز قبل سر بزنگاه این ۴ نفر را دستگیر کردیم و اکنون در حال بازجویی از آن‌ها هستیم.

صالحی با بیان اینکه اکنون نمی‌توانم جزئیات بیشتری از این اتفاق را بیان کنم گفت: قطعاً در وقت مناسب، جزئیات خرابکاری‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها در پرونده هسته‌ای تاکید کرد: تعاملات گسترده سیاسی نشانه‌های امیدبخشی را در حل پرونده هسته‌ای نمایان کرده است اما کشورهای متخاسم علاقه‌ای به برون‌رفت از وضعیت فعلی ندارند و تلاش می‌کنند تا با اقدامات خرابکارانه مانع توافق در پرونده هسته‌ای شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه تاکید کرد: حملات اینترنتی به تأسیسات هسته‌ای همچنان ادامه دارد اما ما بعد از شیوع ویروس استاکس‌نت، سیستمهای حفاظتی را ارتقاء دادیم و مراقب حملات دیگر هستیم.

صالحی در پایان به وجود یگان تخصصی حفاظت از تجهیزات رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: این یگان به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و مراقب همه نوع حملات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز