خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری:

رسیدگی به پرونده‌های قضایی تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۷

قضاوت برای آن است که دست ظالم و ستمکار را از ظلم و ستم قطع کند، نتیجه چنین نگاهی این است که شخص در مقام قضا به برخی مسائل آلوده نخواهد شد.

ایلنا: حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری از قضات دیوان عدالت اداری خواست با توجه به افزایش شکایت و ثبت دادخواست در این نهاد قضایی، اهتمام ویژه‌ای در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تسریع در آن داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، ‌ " حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری " متأسفانه برخی قضات به این منصب عالی تنها به عنوان شغل نگاه می‌کنند، حال آنکه قضاوت جایگاه رفیع و منصبی است که باید از آن برای احقاق حقوق و اقامه عدل استفاده کرد.

وی از قضات دیوان عدالت اداری خواست با توجه به افزایش شکایت و ثبت دادخواست در این نهاد قضایی، اهتمام ویژه‌ای در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تسریع در آن داشته باشند.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: قضاوت برای آن است که دست ظالم و ستمکار را از ظلم و ستم قطع کند، نتیجه چنین نگاهی این است که شخص در مقام قضا به برخی مسائل آلوده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: از وقتی مسئولیت قضاوت را پذیرفتیم باید هرآنچه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و برای خدا کار کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام(ص) گفت: در بحار الانوار از رسول اکرم(ص) نقل شده است که فرمودند: «هرکاری را انجام می‌دهی سعی کن این کار فقط برای خدا باشد زیرا او تنها عمل خالص بندگانش را می‌پذیرد».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز