خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ناجی پاس خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۱میلیارد تومانی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۲

برای برگزاری این نمایشگاه ۱ میلیارد تومان هزینه شده اما ۱ ریال از آن هم از بخش دولتی تامین نشده است بلکه هزینه‌ها از راه فروش غرفه‌ها بوده است.

ایلنا: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی(ایپاس ۲۰۱۳) ۶ تا ۹ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " خدامراد اسفندیاری " مدیرعامل شرکت ناجی پاس و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۳ در نشست خبری که امروز برگزار شد، رسیدن به امنیت پایدار در جهت رشد امنیت اجتماعی، فرهنگی جامعه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

او ارتقای سطح آگاهی جامعه، بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد اشتغال و فضای مناسب برای سرمایه گذاری، حذف واسطه‌های تولید و مصرف را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

اسفندیاری با بیان اینکه حضور مبتکران و مخترعان و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه امسال چشمگیر است گفت: امسال در نمایشگاه میزبان بیش از ۳۰ نفر از مخترعان در حوزه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی هستیم.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس با بیان اینکه ۲۲۸ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشتیم و این قابلیت وجود دارد که تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به ۲۴۳ شرکت افزایش پیدا کند.

او با توضیح اینکه امسال ۲۸۵ غرفه در نمایشگاه داریم که غرفه‌ها در فضایی در حدود ۱۳۵۶۰ مترمربع قرار گرفته‌اند، گفت: فضای مفید غرفه سازی شده ۱۱ مترمربع، فضای مفید آموزشی ۱۱۳۰ مترمربع، فضای امکانات خدماتی و رفاهی ۱۳۵۰ مترمربع و فضای اطلاع رسانی و ثبت نام از بازدیدکنندگان ۸۰ مترمربع است.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۳ اعلام کرد که امسال ۲۱۳ برند خارجی به نمایندگی از کشور درنمایشگاه شرکت کردند.

به گفته او شرکت‌هایی از کشورهای ژاپن، آلمان، استرالیا، کره جنوبی، چین، تایوان، بلغارستان، سوئد، دانمارک، ترکیه، سوئیس، امریکا، اتریش، سنگاپور، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، کانادا، هلند، جمهوری چک، مالزی، کره شمالی، لهستان، آذربایجان، روسیه، اسلوونی، بلاروس، رومانی، پرتغال، مجارستان، قبرس، هندوستان، افریقای جنوبی و انگلیس در این نمایشگاه غرفه دارند.

اسفندیاری گفت: در کنار نمایشگاه امسال جشنواره شهر ایمن نیز برگزار می‌شود که در آن شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات مهندسی حفاظت از حریق‌های عامل و غیرعامل، امداد و نجات، HSE، مدیریت بحران و آتش نشانی حضور دارند.

او هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش حضور شرکت‌های فعال در حوزه حریق و امداد و نجات در نمایشگاه ایپاس و گروه بندی تدریجی تجهیزات در نمایشگاه ایپاس در خصوص همه تجهیزات ارائه شده با هدف تسهیل در بازدید و افزایش بهره وری در نمایشگاه اعلام کرد.

به گفته او در این نمایشگاه سمینار علمی طراحی و ارزیابی و سامانه‌های فیزیکی نیز برگزار می‌شود که این سمینار به منظور آشنایی با آخرین فناوری‌های روز دنیا در زمینه آنالیز و طراحی سامانه‌های حفاظت فیزیکی و نظارت تصویری برگزار می‌شود.

رونمایی از اولین سامانه هوشمند نگهداری و تعمیرات تجهیزات نظرات تصویری(سانت) و اولین بانک اطلاعات اینترنتی فارسی زبان شامل آخرین اخبار، دستاورد‌ها، مقاله‌ها و مقایسات فنی برندهای معتبر در تجهیزات حفاظت الکترونیک(آی بانک) از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

به گفته او درنمایشگاه ایپاس ۲۰۱۳ بیش از ۲۵ کارگاه آموزشی در موضوعات مختلف مرتبط با ایمنی و امنیت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۳ اعلام کرد: ۶۰درصد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایپاس برندهای خارجی و ۴۰ درصد برندهای داخلی هستند.

او در پاسخ به این سوال که پلیس تا چه اندازه در تجهیزات مورد استفاده خود خودکفا است و از تولیدات داخلی استفاده می‌کند گفت: بیش از ۹۰ درصد ابزارهایی که پلیس به طور مستقیم از آن استفاده می‌کند داخلی هستند. اما بیشتر ابزارهای ایمنی و امنیتی، سیستم‌های نظارت تصویری و… از خارج از کشور وارد می‌شود.

اسفندیاری در پاسخ به این سوال که هزینه برگزاری این نمایشگاه چقدر بوده است، گفت: برای برگزاری این نمایشگاه ۱ میلیارد تومان هزینه شده اما ۱ ریال از آن هم از بخش دولتی تامین نشده است بلکه هزینه‌ها از راه فروش غرفه‌ها بوده است.

او ساعت برگزاری نمایشگاه را ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز