خبرگزاری کار ایران

اعتراض شدید مسئول ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی در مازندران به مهندس نریمان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۶۱

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه استان مازندران ( حامیان مردمی دکتر روحانی ) در نامه‌ای به مهندس نریمان با اشاره به عدم دعوت از اعضای ستادهای مردمی حامی دکتر روحانی به مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی استان مازندران، نسبت به این اتفاق به شدت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن نامه مهندس یحیی رجبی گالشی به شرح زیر است:

همایش تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران با محوریت مهندس نریمان در رستوران میزبان بابلسر که متاسفانه با حضور برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی فرصت طلب و به عبارتی ((مجاهدان روز شنبه انتخابات)) برگزار شد، باعث موجی از نگرانی و نارضایتی در مجموعه فعالان و حامیان اصلی دکتر روحانی در مازندران شده است!!! در شرایطی که ستادهای حامیان مردمی بویژه ستاد تدبیر و توسعه استان مازندران با حضور اثربخش و برگزاری جلسات مردمی با دستهای خالی و بضاعت محدود مالی، اما اراده و تلاش خستگی ناپذیر و علی رغم ناسپاسی و کوتاهی تعمدی ستاد اصلی دکتر روحانی درمازندران بویژه شخص آقای نریمان توانستند آرای بسیار خوبی را در این رقابت سیاسی به نفع دولت تدبیر و امید کسب کنند!! اما برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ستادهای دکتر روحانی درمازندران بدون اطلاع و حضور فعالان شاخص و اثرگذار و حامیان اصلی دولت در مازندران چه توجیهی دارد؟ در حالی که دکتر شریعتمداری  رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، در همایش تجلیل از اعضاء ستادهای انتخاباتی  رئیس جمهور منتخب و در حضور دکتر روحانی(سالن همایش وزارت کشور) با اشاره مستقیم به زحمات و تلاشهای ستاد تدبیر و توسعه ( حامیان مردمی ) در کشور و استان از این گروه قدردانی نمودند، چرا باید در استان مازندران با بی اعتنائی تعمدی و سعی در کمرنگ نمایاندن تلاش‌های حامیان مردمی داشته باشند؟!

حضور برخی از فرصت طلبان و محافظه کاران و مدیران اجرائی خاموش در بحبوحه انتخابات در همایش مذکور با کدام دلایل عقلی و منطقی سازگار است؟ آقای نریمان ! رفتار تبعیض آمیز و گزینش غیر منطقی جنابعالی در دعوت از فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران نشان داد از کمترین روحیه تعاملی و منطقی در مسائل سیاسی برخوردار هستید و توان مدیریت و ساماندهی قابل قبول ستاد دولت تدبیر و امید را در استان ندارید!!!

 قطع یقین علاوه بر این اعتراض رسمی، طی مکاتبه ای با ستاد مرکزی و دفتر رئیس جمهوری، این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم تا ضمن دفاع از حقوق فعالان و تلاشگران ستاد تدبیر و توسعه ( حامیان مردمی مازندران ) نسبت به کاستی ها و ضعف مدیریت ها و نارسائی های ایام تبلیغات که متاسفانه تعمدی نیز بوده است، پیگیری لازم را انجام دهیم.

 یحیی رجبی گالشی

مسئول ستاد انتخاباتی تدبیر و توسعه ( حامیان مردمی دکتر روحانی ) در مازندران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز