خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس ستاد مازندران حامیان مردمی دکتر روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۴۴

رئیس ستاد انتخاباتی حامیان مردمی دکتر روحانی در استان مازندران ( تدبیر و توسعه ) در پیامی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران و دکتر حسن روحانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن پیام مهندس یحیی رجبی گالشی به شرح زیر است:

حضور حماسی و افتخار آفرین ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان داد جامعه ایرانی اسلامی ما ظرفیت عظیمی از تجربه مردمسالاری دینی را در نظام مبتنی بر جمهوری اسلامی به معنای واقعی ، با خود همراه دارد و این فرهنگ سیاسی در دنیای کنونی یک کیمیا هست.

انتخاب و اعتماد مجدد به دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور منتخب و تعیین مسیر عقلانیت و اعتدال ، بیانگر رشد سیاسی و فرهنگی ملت خردمند و مطالبه گر ایران اسلامی است حضور  باشکوه و آرای بیش از ۲۳ میلیونی رئیس جمهور منتخب و مشارکت فراتر از چهل میلیونی ایرانیان عزیز و سرافراز ، رسالت و مسئولیت دولت تدبیر و امید را مضاعف ساخته است که باید از امروز برای توسعه و آبادانی و پیشرفت ایران عزیز با مرافقت و همراهی همه گروه‌ها و جریانات سیاسی به فرصتی برای خدمت و کار و تلاش تبدیل شود و بدانیم که برنده واقعی این حماسه شیرین، ملت غیور و بیدار ایران اسلامی هستند.

اینجانب ضمن قدردانی و سپاس صمیمانه از مشارکت آگاهانه ، همراهی و نجابت مردم شریف و هوشیار مازندران، به ویژه اعضای شورای سیاستگذاری و مسئولین کمیته های اصلی و فرعی ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی (تدبیر و توسعه) و اقشار و گروههای  مختلف فرهنگی ، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی  استان ، از تلاش وافر و هم افزایی مسئولانه همه حامیان دولت تدبیر و امید در این خطه سرسبز علوی تشکر می‌نمایم. امیدواریم با آغاز به کار دولت دوازدهم  شاهد اعتلا و توسعه استان مستعد مازندران باشیم.

با درود به روان پاک و مطهر امام و شهدای عزیز

یحیی رجبی گالشی

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی ( تدبیر و توسعه )  در استان مازندران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز