خبرگزاری کار ایران

بازی های پاراآسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

فرزاد سپهوند طلای سی و هفتم را بدست آورد / آخرین نشان طلای کاروان به دوومیدانی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۸۰

پرتابگر دیسک ایران در کلاس F۴۴ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون مدال طلا را کسب کرد.

پرتابگر دیسک ایران در کلاس F۴۴ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، فرزاد سپهوند امروز در پرتاب دیسک با حریفان خود به رقابت پرداخت و در نهایت با ثبت رکورد ۴۹.۰۸ بالاتر از رقیبانش بر سکوی اول ایستاد و سی‌وهفتمین طلای کاروان ایران را بر گردن آویخت. نماینده هندوستان با رکورد ۳۹.۷۰ دوم شد و پرتابگر سریلانکایی با ۳۴.۳۳ متر به مدال برنز رسید. نشان طلای سپهوند، آخرین نشان طلای کاروان ایران نیز بود.

کرم زاده نشان نقره پرتاب دیسک را کسب کرد

پرتابگر دیسک ایران در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در اینچئون کره‌جنوبی به مدال نقره دست پیدا کرد. مهرداد کرم‌زاده در ماده F۴۲با پرتاب پرتاب ۴۰ متر و ۲۶ سانتی متر به مدال نقره رسید. " یانلونگ فونگ " از چین با ۴۱ متر و ۳۱ سانتی متر به مدال طلا رسید. مدال برنز این ماده هم به دیگر نماینده چین " گوفنگ کانگ " با ۳۸.۷۷ متر رسید.

پیمان نصیری در دو ۴۰۰ متر برنز گرفت

دونده ایران به مدال برنز دوی ۴۰۰ مترکلاس T۲۰ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون دست پیدا کرد. پیمان نصیری امروز در ماده ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۵۲ ثانیه ۸۸ صدم ثانیه به مدال برنز رسید. مدال طلا به دونده مالزیایی نصرالدین مهد با ۵۰ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه طلا گرفت و " ریوتا کیتامورا " از ژاپن با ثبت زمان ۵۱ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه نقره‌ای شد.

صادقی در دوی ۴۰۰ متر هفتم شد

نماینده ایران در دوی ۴٠٠ متر کلاس T۴۷ رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی هفتم شد. در ادامه آخرین روز از بازی‌های پاراآسیایی ٢٠١۴ حسین صادقی در دوی ۴٠٠ متر کلاس T۴۷ به رقابت با حریفان خود پرداخت و با ثبت زمان ۵۴ ثانیه و ۵۵ صدم ثانیه هفتم شد. ورزشکاران چین، هند و سریلانکا اول تا سوم شدند.

مرضیه صدقی در پرتاب وزنه برنز گرفت

بانوی پرتابگر وزنه ایران در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی مدال برنز گرفت. مرضیه صدقی در ماده F۵۳/۵۴ به مدال برنز دست پیدا کرد؛ بانوی پرتابگر ایران با پرتابی به میزان ۶ متر و ۱۴ سانتی متر سوم شد. مدال طلای این ماده به " لیوان یانگ " از چین با ۷ متر و ۴۷ سانتی متر رسید. صفر فاطمه عبدالرزاق از بحرین هم نقره‌ای شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز