خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان ۳۰ استان برگزار می شود؛

رقابت دوندگان جانباز و معلول با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک

کد خبر : ۱۹۰۳۱۹

از میان این شرکت کنندگان حدود ۱۲۰ نفر از بانوان نیز حضور دارند که برای این دوره از مسابقات آمار قابل توجهی به شمار می رود.

این مسابقات با عنوان بزرگداشت پیش کسوت رشته دو ومیدانی، مختار نورافشان، در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر هادی زاده، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: در رقابت های قهرمانی کشور دو ومیدانی، ۴۳۰ ورزشکار از فدراسیون های ورزش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان، از ۳۰ استان کشور حضور دارند که از این میان، ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۳۰ تیم از فدراسیون نابینایان و کم بینایان و ۲۸۰ ورزشکار درقالب ۳۰ تیم از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین شرکت کرده اند.

وی در ادامه افزود: از میان این شرکت کنندگان حدود ۱۲۰ نفر از بانوان نیز حضور دارند که برای این دوره از مسابقات آمار قابل توجهی به شمار می رود.

سرپرست انجمن دو و میدانی خاطرنشان کرد: رقابت های این دوره در تمامی مواد و با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای اولین بار در رقابت های مواد دو از سیستم الکترونیکی استفاده می شود و کلیه رقابت ها با استانداردها و موازین رقابت های بین المللی برگزار می شود.

هادی زاده تصریح کرد: با پایان یافتن این مسابقات، ترکیب نهایی تیم ملی دوو میدانی جهت اعزام به رقابت های پاراآسیایی اینچئون اعلام خواهد شد.

سرپرست انجمن دو ومیدانی در پایان گفت: این مسابقات به منظور بزرگداشت پیش کسوت رشته دو ومیدانی، به نام مختار نورافشان مزین شده و از وی دعوت بعمل آوردیم تا به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات حضور یابد.

جلسه فنی این مسابقات روز پنج شنبه، ۹ مرداد برگزار شده و پس از آن رقابت های قهرمانی کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز