خبرگزاری کار ایران

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان - کره جنوبی؛

ایران موفق به شکست آرژانتین شد / فردا دیدار حساس مقابل میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۶۶۹

تیم ملی ایران فردا(پنج شنبه) و در آخرین دیدار این مرحله از رقابت های مرحله دوم به مصاف آرژانتین کره جنوبی میزبان این رقابت ها می رود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران امروز(چهارشنبه) در دومین مسابقه خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست آرژانتین شد.

به گزارش ایلنا، شاگردان عباس آقا کوچکی در این دیدار که در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار شد، با نتیجه نزدیک ۵۳ بر ۵۱ تیم آرژانتین را از پیش رو برداشتند.

ملی پوشان ایران در ۸ ثانیه مانده با آخر این مسابقه با حریف در امتیاز ۵۱ برابر شدند و در نهایت به پیروزی دست یافتند تا نخستین برد خود در مرحله دوم این رقابت ها را به دست آوردند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر آرژانتین در کوارتر سوم این دیدار ۱۸ بر ۷ به پیروزی رسید اما در کوارتر های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۱۲ بر ۹،۱۹ بر ۱۱ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ملی پوشان ایران شدند.

تیم ملی ایران فردا(پنج شنبه) و در آخرین دیدار این مرحله از رقابت های مرحله دوم به مصاف کره جنوبی میزبان این رقابت ها می رود.

تیم ملی ایران روز گذشته در نخستین بازی مرحله دوم رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان مغلوب انگلیس شد. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها و در دیدارهای اول و دوم خود مغلوب اسپانیا و هلند شده بود و در دیدار سوم ژاپن را از پیش رو برداشت.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از ۱۴ تیر ماه در شهر اینچئون کره جنوبی و با حضور ۱۶ تیم آغاز شده است. این رقابت ها تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیب وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، علیرضا احمدی، ایمان بیک زاده، مرتضی عابدی، حسن عبدی، غلامرضا نامی، اسماعیل حسین پور، محمد صحی و سامان بلاغی در این مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز