خبرگزاری کار ایران

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم خبرداد؛

شناگران جانباز و معلول قم در جمع برترین‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۶۹

برای اولین بار رقابت‌ های قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین کشور با نظارت IPC برگزار شد.

ایلنا: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان‌قم از قرار گرفتن شناگران جانباز و معلول قم در جمع برترین‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رقابت های شنای جانبازان و معلولین قهرمانی کشور و انتخابی تیم به مدت ۲ روز با حضور چهره های شاخص از استان‌های سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۱۹۳ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها را کسب کرد، در حالی که تیم تهران با کسب ۱۴۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آذربایجان شرقی با کسب ۱۳۶ امتیاز سوم شد.

تیم شنا جانبازان و معلولین اصفهان با کسب ۱۲۳ امتیاز در مکان چهارم ایستاد، ‌ تیم اعزامی شنا قم با کسب ۱۱۷ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت و تیم‌های فارس با کسب ۷۴ امتیاز‏، ‌ یزد ۶۸ امتیاز و گیلان با کسب ۶۶ امتیاز در مکان‌ های ششم تا هشتم جای گرفتند.

در این مسابقات ۹۸ شناگر جانباز و معلول از ۱۹ استان کشور حضور داشتند که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی انجمن شنا فدراسیون ورزش هاس جانبازان و معلولین کشورمان به مدت ۲ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در این مسابقات، ۸ رکورد ملی جا به جا شد و به ۴ نفر از جوان ترین شرکت کنندگان در این مسابقات پیراهن تیم ملی اهدا شد.

این بازی ها که به مدت دو روز در تهران برگزار شد و انتخابی تیم اعزامی به بازی‌ های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی نیز محسوب می‌شد، رضا بهرامی، اسماعیل اسدی، علی زارعی، حسین علیزاده، محمدحسین اسلامی‌ قرائتی، مجتبی خدایی، محمد نوروزی به عنوان ورزشکار در تیم قم حضور داشتند و تقی یوسفی به عنوان سرپرست و مجید شکوری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کردند.

لازم به ذکر است برای اولین بار رقابت‌ های قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین کشور با نظارت IPC برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز