خبرگزاری کار ایران

والیبال نشسته قهرمانی جهان - لهستان

ایران از صعود به فینال باز ماند / مصر حریف رده بندی ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۲۲

بازی دو تیم با نتیجه ۲ بر ۲ به ست پنجم کشید که تیم ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به برزیل واگذار کرد و از راهیابی به فینال باز ماند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان کشورمان دو ست آغازین این بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به حریف واگذار کرد و ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ از برزیل برد. بدین ترتیب بازی دو تیم با نتیجه ۲ بر ۲ به ست پنجم کشید که تیم ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ بازی را به برزیل واگذار کرد و از راهیابی به فینال باز ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده بین تیم‌های مصر و بوسنی نیز تیم مصر مغلوب حریف شد.

بر این اساس دیدار نهایی بین تیم‌های مصر و بوسنی و دیدار رده‌ بندی ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی بین تیم‌های ایران و مصر برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این در مرحله گروهی موفق به شکست تیم‌های آمریکا، مصر و عراق شدند و در مرحله بعد با پشت سر گذاشتن اوکراین به مصاف برزیل رفتند.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان از ۲۵ خرداد تا اول تیر به میزبانی کشور لهستان و در شهر البلاگ در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز