خبرگزاری کار ایران

با دعوت از ۱۱ کماندارجانباز و معلول،

اردوی‌آمادگی کمانداران برای مسابقات پاراآسیایی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۰۶

ملی‌پوشان دعوت‌شده ترکیبی از نفرات قبلی تیم و نیز تعدادی از ورزشکارانی هستند که در جریان برگزاری رکوردگیری اخیر، انتخاب شدند.

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید کهتری در این خصوص گفت: برای حضور در مسابقات پاراآسیایی کره‌جنوبی، ۶ مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته‌شده که برای اولین مرحله، ۱۱ کماندار از استان‌های تهران، کرمان، خوزستان، خراسان‌رضوی و اصفهان فراخوانده شدند. ملی‌پوشان دعوت‌شده ترکیبی از نفرات قبلی تیم و نیز تعدادی از ورزشکارانی هستند که در جریان برگزاری رکوردگیری اخیر، انتخاب شدند.

کهتری خاطرنشان کرد: در خلال برگزاری این اردوها، احتمال ریزش و جابجایی نیز وجود دارد، به همین دلیل کلیه افرادی که بیرون از اردوی تیم ملی، رکوردهای خوبی به ثبت رسانده‌اند و فکر می‌کنند می‌توانند حدنصاب‌های مورد نظر انجمن را بدست آوردند، با مراجعه به انجمن و انجام رکوردگیری رسمی، در صورت موفقیت شانس حضور در ترکیب تیم ملی را خواهند داشت، بنابراین تا پایان تیرماه که مهلت نهایی ارسال اسامی ورزشکاران است، این فرصت برای سایر افرادی که در ترکیب تیم ملی حضور ندارند، فراهم است.

وی تصریح کرد: با پایان اردوهای تیم ملی، کماندارانی به مسابقات اعزام می‌شوند که حدنصاب مورد نظر برای مدال‌آوری را بدست آورده باشند. ۲ نفر از افراد منتخب برای حضور در اردوهای تیم ملی، در مسابقات رکوردگیری شناسایی شدند و فاقد کلاس‌بندی بین‌المللی هستند، به همین دلیل فدراسیون تمهیداتی در نظر گرفته که این۲ نفر با حمایت اسپانسر در رقابتی برون‌مرزی شرکت کنند و کلاس‌بندی پزشکی آنها مورد تایید قرار بگیرد، چراکه در غیر این‌صورت اجازه حضور در مسابقات پاراآسیایی را نخواهند داشت.

در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی، کمانداران تمرینات خود را با نظارت حجت‌اله واعظی، سرمربی تیم ملی، مصطفی حبیبیان و کلثوم غلامی، مربیان تیم ملی انجام می‌دهند. سرپرستی بانوان ورزشکار بر عهده محبوبه محمدزاده است و محمدرضا زمانی نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ورزشکاران خواهد بود.

اسامی ورزشکاران مدعو به این شرح اعلام شده است: ابراهیم رنجبر، کاظم تن، سیدمحمدرضا عزیزیان، زهرا حسینی(تهران) رهام شهابی‌پور، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور(کرمان) غلامرضا رحیمی(خوزستان) راضیه شیرمحمدی(خراسان‌رضوی) سمیه رحیمی، هادی نوری(اصفهان)

تمرینات این ملی پوشان از ۲ تا ۹ خرداد ماه در مجموعه ورزشی آروین برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز