خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار برگزار می‌شود؛

رقابت‌های تخصصی پرتابی دوندگان جانباز و معلول با نظارت IPC

کد خبر : ۱۶۹۵۲۸

طبق اعلام IPC حداکثر سهمیه ورودی هر کشور در قسمت آقایان ۵۰ و در قسمت بانوان ۳۰ نفر است و ورزشکاران بر اساس رنکینگ نهایی و رکوردهای کسب شده، سهمیه ورودی را دریافت خواهند کرد.

سرپرست انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین از برگزاری دومین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی، تخصصی پرتاب ها، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر هادی‌زاده با اعلام این خبر گفت: در دومین دوره مسابقات باشگاهی، برای اولین بار ناظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک حضور خواهد داشت و رقابت‌ها با نظارت محمد مروان‌غالی، نماینده تونسی IPC برگزار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات ۱۹۶ دوو میدانی‌کار از ۲۳ استان کشور شرکت کردند که از میان این ورزشکاران ۴۵ نفر از بانوان نیز حضور دارند، ضمن اینکه در این مسابقات کلیه افراد دارای معلولیت اعم از معلولین جسمی، حرکتی و نابینایان و کم بینایان حضور دارند.

سرپرست انجمن دو و میدانی خاطرنشان کرد: در این مسابقات بسیاری از پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای اولین بار است که صورت می‌گیرد، به عنوان مثال پیش از شروع مسابقات کلیه برنامه‌های مسابقات و استارت لیست‌ها در وبلاگ انجمن دوومیدانی و سایت فدراسیون بارگذاری شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن آگاهی از ساعت مسابقه، رقبای خود را نیز بشناسند.

هادی‌زاده تصریح کرد: این مسابقات از ابتدا تا انتها کاملا منطبق بر شرایط مسابقات جهانی و آخرین استانداردها تدارک دیده شده و برگزاری این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ما خواهد بود. پیش از برگزاری مسابقات حد نصاب‌های مورد نظر انجمن به اطلاع هیات‌های استانی رسیده و نفراتی که در مسابقات شرکت می‌کنند، آمادگی‌های لازم را دارند، البته درخصوص ورودی‌های مسابقات پاراآسیایی باید گفت طبق اعلام IPC حداکثر سهمیه ورودی هر کشور در قسمت آقایان ۵۰ و در قسمت بانوان ۳۰ نفر است و ورزشکاران بر اساس رنکینگ نهایی و رکوردهای کسب شده، سهمیه ورودی را دریافت خواهند کرد.

سرپرست انجمن دو ومیدانی اعلام کرد: برای اعزام مسابقات پاراآسیایی، رکوردها و حد نصاب های مشخصی در نظر گرفته شده و پس از برگزاری مسابقات باشگاهی، از منتخبین برای حضور در اردوهای رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی دعوت بعمل خواهد آمد.

دومین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی، تخصصی مواد پرتابی، با حضور ۱۹۶ دو ومیدانی کار از ۲۳ استان کشور و با نظارت نماینده IPC طی روزهای سوم و چهارم خرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز