خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی معلولین - لهستان؛

کسب‌دومین نشان‌نقره کاروان تیراندازی‌معلولین

کد خبر : ۱۶۷۰۲۶

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی لهستان با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۲۷ کشور جهان در حال برگزاری است و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نمایندگان کشورمان در سومین روز از جام جهانی تیراندازی معلولین موفق به کسب یک مدال نقره شدند.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی معلولین، نمایندگان کشورمان در ماده P۱ تپانچه بادی به مصاف حریفان رفتند که موفق به کسب مدال نقره شدند. در بخش تیمی این ماده، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبرنیا و مجید اردشیر فلاح موفق بعد از تیم روسیه نایب قهرمان شدند. نمایندگان ترکیه نیز به نشان برنز دست یافتند.

در مسابقات انفرادی این ماده، هشت نفر به دور فینال راه یافتند که مجید اردشیر فلاح نیز موفق به حضور در جمع این هشت شد، اما به عنوانی بهتر از ششمی نرسید. در پایان مسابقات انفرادی این ماده که با حضور ۳۲ ورزشکار برگزار شد، مهدی زمانی در جایگاه دوازدهم ایستاد و عبدالرضا مخبرنیا نیز به جایگاه هجدهم بسنده کرد.

نشان طلا و نقره این ماده در بخش انفرادی به ورزشکاران روسیه رسید و نماینده میزبان، لهستان، نشان برنز را بر گردن آویخت. روز گذشته نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا و نقره در بخش انفرادی و یک نشان نقره در بخش تیمی شدند و با احتساب نشان نقره روز سوم کاروان ایران تا کنون موفق به کسب چهار نشان رنگارنگ شده است.

فردا و در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی، یازده نماینده ایران در مواد FTP، R۲ و R۴ به مصاف حریفان خواهند رفت. رقابت‌های جام جهانی تیراندازی لهستان با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۲۷ کشور جهان در حال برگزاری است و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد. کاروان ایران با ۱۴ تیرانداز در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز