خبرگزاری کار ایران

از سویIPC؛

دستورالعمل پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۴

بر طبق اعلان مسوولین برگزار کننده پارالمپیک ریو ۲۰۱۶، در این دوره از مسابقات ۴۳۵۰ ورزشکار شرکت مى‌نمایند که شامل ۲۶۵۹ ورزشکار مرد و ۱۶۹۱ ورزشکار زن خواهند بود.

کمیته برگزار کننده بازی‌هاى پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو دستورالعمل مسابقات ورزشى این رقابت‌ها را براى کشورهاى عضو IPC(کمیته بین‌المللى پارالمپیک) ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، براساس برنامه ارسالى، این مسابقه‌ها در۲۲ رشته برگزار می‌شود و ورزشکاران داراى معلولیت کشورهاى عضو مى‌توانند در رقابت‌هاى تیروکمان، دوومیدانى، بوچیا، کانو(قایقرانی)، دوچرخه سوارى، سوارکارى، فوتبال ۵نفره، فوتبال ۷ نفره، گلبال، جودو، وزنه‌بردارى، روئینگ(قایقرانی)، قایقرانى بادبانى، تیراندازى، شنا، تنیس روى میز، تریاتلون، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازى با ویلچر، راگبى با ویلچر، تنیس با ویلچر در مسابقات ورزشى پارالمپیک ۲۰۱۶ شرکت کنند.

براساس جدول ارسالى کمیته برگزار کننده المپیک ریو در این مسابقات ۵۲۸ مراسم توزیع مدال برگزار می‌شود که رشته دوومیدانى با ۱۷۷ مراسم توزیع مدال و رشته شنا با ۱۵۲ آیین توزیع مدال بیشترین آمار مدال‌هاى این رشته را به خود اختصاص داده اند. در راگبى با ویلچر یک مراسم توزیع مدال برگزار می‌شود.

همچنین بر طبق اعلان مسوولین برگزار کننده پارالمپیک ریو ۲۰۱۶، در این دوره از مسابقات ۴۳۵۰ ورزشکار شرکت مى‌نمایند که شامل ۲۶۵۹ ورزشکار مرد و ۱۶۹۱ ورزشکار زن خواهند بود.

در این جدول بالاترین آمار حضور ورزشکار در رشته دوومیدانى است که ۱۱۰۰ دوومیدانى‌کار(۶۶۰ مرد و ۴۴۰ ورزشکار زن) حضور خواهند داشت و کمترین آمار حضور، در رشته تریاتلون است که ۶۰ ورزشکار(۳۰ مرد و ۳۰ زن) مجوز حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت.

در نامه ارسالى از سوى IPC(کمیته بین المللى پار المپیک) بر این نکته تصریح شده که جداول رشته‌هاى ورزشى و تعداد ورزشکاران براى حضور در مسابقات تغییر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز