خبرگزاری کار ایران

بسکتبال‌باویلچر قهرمانی - انتخابی جهان؛

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران سوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۸

نمایندگان کشورمان موفق شدند این دیدار را با نتیجه ۸۰ بر ۵۳ به پایان رسانده و در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرند.

در آخرین از روز رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده‌بندی مقابل تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفتند. نمایندگان کشورمان موفق شدند این دیدار را با نتیجه ۸۰ بر ۵۳ به پایان رسانده و در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، بدین ترتیب پرونده حضور ایران در رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، تایلند، با کسب عنوان سوم و نیز مجوز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی سال ۲۰۱۴ بسته شد. در دیدار فینال نیز تیم‌های استرالیا و کره جنوبی تا ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

ایران برای راهیابی به این مرحله، تیم‌های ژاپن، تایلند، چین تایپه و مالزی را پشت سر گذاشت و در دیدار حذفی نیز مقابل نیوزلند قرار گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز با پذیرش شکست برابر کره، از راهیابی به فینال بازماند.

رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر تایلند با حضور ۱۰ تیم از اول آذرماه آغاز شد و امروز به کار خود پایان می‌دهد. تیم‌های استرالیا، ایران و ژاپن ۳ تیم راه یافته به رقابت‌های جام‌جهانی هستند که با همراهی کره‌جنوبی، میزبان مسابقات، به عنوان نمایندگان منطقه آسیا و اقیانوسیه در مسابقات جهانی سال آینده حضور می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز