خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی؛

پایان‌کار جوانان دوومیدانی با ۲۶ مدال / والیبال‌نشسته در فینال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۸

هادی کائیدی درماده پرتاب دیسک به نشان طلا دست یافت و علی نصیری در ماده دو ۱۵۰۰ متر نیز طلایی شد.

ملی پوشان جوان تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در آخرین روز رقابت های دوو میدانی موفق به کسب ۲ نشان طلای دیگر شدند.

به گزارش ایلنا، هادی کائیدی درماده پرتاب دیسک به نشان طلا دست یافت و علی نصیری در ماده دو ۱۵۰۰ متر نیز طلایی شد. سهیل اشرف در دو ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر به ۲ نشان برنز کسب کرد. در بخش ورزشکاران نابینا و کم بینا نیز وحید نجیمی در ماده دو ۴۰۰ متر به نشان نقره و امیر خسروانی در پرش طول به نشان برنز دست یافتند. بدین ترتیب پرونده رقابت‌های دوومیدانی برای ورزشکاران ایرانی با کسب ۱۶ نشان طلا، ۴ نقره و ۶ برنز به پایان رسید و ایران پس از ژاپن با ۱۸ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در جایگاه دوم رشته دو ومیدانی ایستاد.

یک نقره و برنز حاصل تلاش نمایندگان بوچیا

در پایان رقابت‌های انفرادی و دو نفره رشته بوچیا در مسابقات پاراآسیایی جوانان، ورزشکاران ایرانی موفق به کسب یک نشان نقره و یک برنز شدند. در رقابت های بخش دو نفره کلاس ۳، فاطمه بهمنی و راضیه کاظم پور به مدال برنز دست یافتند. پیش از این نیز، فرشید استجلو، در کلاس ۳ پس از پشت سر گذاشتن حریفانی از عراق، مالزی، کره و ژاپن در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی، به فینال راه یافت و نشان نقره را بدست آورد. بدین ترتیب چهار نماینده کشورمان با کسب دو مدال به کار خود در رقابت های آسیایی بوچیا پایان دادند.

پیروزیبسکتبال با ویلچر۳ نفره مقابل ژاپن

در چهارمین روز از رقابت های پاراآسیایی جوانان، بسکتبالیست های تیم سه نفره ایران به مصاف ژاپن رفتند. این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۹ به سود ایران خاتمه یافت و با کسب این نتیجه، ملی پوشان کشورمان ساعت ۱۹ امروز به وقت محلی به مصاف اردن می‌روند. قهرمانی تیم ایران در بسکتبال باویلچر سه نفره مسجل شده و دیدار بعدازظهر امروز، آخرین دیدار محسوب می شود.

تنیسورهای دختر و پسر ۲ نشان نقره کسب کردند

تیم ملی تنیس روی میز دختران و پسران ایران در رقابت های بخش تیمی به ۲ نشان نقره دست یافت. در بخش پسران در گروه ۴ تیمی، ایران با یک باخت برابر چین و دو برد برابر قزاقستان و تیم مشترک اردن، عراق و اندونزی، به مقام دوم تیمی و نشان نقره دست یافت. در بخش دختران نیز نماینده کشورمان در بخش ایستاده به صورت مشترک با ورزشکار چین تایپه مقابل قزاقستان قرار گرفت و به پیروزی دست یافت، دومین دیدار تیم مشترک ایران و چین تایپه در بخش ایستاده فردا برگزار می شود. در بخش نشسته نیز نمایندگان ایران با یک باخت برابر اردن و یک برد برابر تیم مشترک عراق واردن نشان نقره تیمی را کسب کردند.

والیبال نشسته ایران در دیدار نهایی راه یافت

تیم ملی والیبال نشسته جوانان ایران در دیدار نیمه نهایی از سد حریف میزبان، مالزی، گذشت و راهی دیدار فینال شد. در این مسابقه ملی پوشان جوان کشورمان در سه گیم پیاپی با نتیجه ۲۵ بر ۳،۲۵ بر ۲ و ۲۵ بر ۷ و نتیجه نهایی سه بر صفر حریف خود را مغلوب کردند. آخرین دیدار تیم ملی والیبال نشسته صبح فردا با برنده دیدار عراق و قزاقستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز