خبرگزاری کار ایران

نشان دادم گل زدن چقدر راحت است؛

یونس محمود: پنالتی چیپی که زدم در برد عراق تاثیرگذار بود / امیدوارم دوباره قهرمان آسیا شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۰۳

کره جنوبی تیم خیلی قدرتمندی است. ولی ذهن من به سال ۲۰۰۷ بازمی گردد و نمی توانم درباره آن فکر نکنم. امیدوارم این رویداد دوباره اتفاق بیفتد و ما قهرمان شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق پس از پیروزی این تیم مقابل ایران گفت: می خواستم به هم تیمی هایم نشان بدهم که گل زدن جقدر راحت است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی عراق روز جمعه در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا پس از تساوی ۳ بر ۳ مقابل ایران در وقت های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

یونس محمود ستاره عراقی ها در جریان قهرمانی در جام ملت های ۲۰۰۷ آسیا، در این بازی در دقیقه ۹۳ با یک ضربه سر گل دوم عراق را به ثمر رساند و سپس در ضربات پنالتی نیز گل پنجم این تیم را از روی یک ضربه چیپ وارد دروازه ایران کرد.

وی پس از مسابقه با بیان اینکه گل آخر او پیامی برای بازیکنان عراق بود، گفت: می خواستم به بازیکنانم پیغام بدهم که نگران نباشند و ببینند گل زدن چقدر راحت است.

این بازیکن ۳۱ ساله افزود: به نظرم این کار تأثیر گذار بود چون بعد از آن همه بازیکنان پنالتی های خود را گل کردند.

تیم ملی عراق پس از این پیروزی باید روز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود.

محمود در این خصوص با اشاره به قهرمانی عراق پس از شکست یک بر صفر عربستان در فینال مسابقات ۲۰۰۷ در جاکارتا خاطر نشان کرد: کره جنوبی تیم خیلی قدرتمندی است. ولی ذهن من به سال ۲۰۰۷ بازمی گردد و نمی توانم درباره آن فکر نکنم. امیدوارم این رویداد دوباره اتفاق بیفتد و ما قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز