خبرگزاری کار ایران

با دعا و اتفاق نمی‌شود کار کرد؛

جباری: گفته بودم تیم‌ملی به نیمه‌نهایی هم نمی‌رسد / کی‌روش نباید بماند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۱۸

با دعا و اتفاق نمی‌شود کار کرد، استعداد داریم اما باید کادرفنی مجربی را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: یادش بخیر یک زمانی ما حرف‌اول را در فوتبال آسیا می‌زدیم، اما به دلیل اینکه برنامه نداشتیم عقب افتادیم.

علی جباری در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حذف تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: بازی تیم ملی مقابل عراق نشان داد ما باید خیلی کار کنیم تا مثل گذشته حرف اول را در فوتبال آسیا بزنیم. با دعا و اتفاق نمی‌شود کار کرد. ما استعدادهای زیادی داریم، اما باید کادر فنی مجربی را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: باید به نحوی کار کنیم که اگر داور یک اشتباه کرد، آنچنان در روند تیم ملی تاثیر نگذارد، نه اینکه با یک اشتباه داور شیرازه تیم ملی از هم پاشیده شود. من به این کادر فنی تیم ملی اعتقادی نداشته و ندارم. بیش از آغاز مسابقات هم گفته بودم که این تیم ملی جزو ۴ تیم نهایی جام ملت‌ها نخواهد بود.

جباری خاطرنشان کرد: کی‌روش ۳ دستیار خارجی را در کنار خود گذاشته بود، چرا نباید ۲ مربی ایرانی هم کنارش باشد؟ من علت این کار وی را نمی‌دانم. نمی‌دانم پشت پرده چه می‌گذرد. فقط خدا می‌داند. ما در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها هم عملکرد قابل قبولی نداشتیم و به زور با اختلاف یک گل پیروز می‌شدیم.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به سوالی درباره اینکه کی‌روش با این نتایج باید بماند یا برود نیز بیان داشت: کی‌روش نباید بماند و اگر می‌خواست کاری برای فوتبال ما کند، در این ۳ سال و نیم می‌کرد. ما یاد سرمربیگری کی‌روش در تیم رئال‌مادرید می‌افتیم. او در این تیم هم نتایجی گرفت و بلایی سر این تیم آورد که فوری اخراجش کردند. الان هم نان اسمش را می‌خورد. در کل با تمامی احترامی که برای کی‌روش قائلم، اما او را از لحاظ فنی قبول ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز