خبرگزاری کار ایران

یک‌چهارم نهایی جام‌ملت‌ها؛

گزارش AFC از حذف ایران در کانبرا

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۱۳

آنها در ابتدای وقت‌های تلف شدند به گل رسیدند، اما ضربه سر پورعلی گنجی روی کرنر ارسالی آندرانیک که مانند شلیک تیر بود، دروازه عراق را باز کرد تا بازی مساوی شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از شکست ایران مقابل عراق نوشت که عراقی ها در طول ۹۰ دقیقه نتوانستند از برتری عددی شان استفاده کرده و به ایران گل های بیشتری بزنند.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد این دیدار نوشت: سالم شاکر گل پیروزی بخش تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران را در ضربه های پنالتی زد تا تیمش را به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند. این دو تیم در دیداری جذاب و در وقت‌های قانونی به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بودند تا در نهایت، عراقی‌ها با پیروزی ۷ بر ۶ ایران را مغلوب کنند.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران موفق شد گل نخست ایران را به ثمر برساند، اما درست پیش از پایان نیمه نخست، مهرداد پولادی، مدافع ایران از بازی اخراج شد. احمد یاسین کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه برود. یونس محمود و ضرغام اسماعیل، دیگر گل‌های عراق را در وقت‌های اضافه زدند و برای ایران هم مرتضی پورعلی گنجی و رضا قوچان‌نژاد گلزنی کردند.

در ضربه‌های پنالتی، وحید امیری که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود نتوانست ضربه پنالتی‌اش را به گل بدل کند و از سوی دیگر، سالم شاکر با گل کردن پنالتی خود، تیم ملی فوتبال عراق را در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا حریف کره جنوبی کرد.

عراقی‌ها در طول ۹۰ دقیقه نتوانستند از برتری عددی‌شان مقابل ایران برای زدن گل‌های بیشتر استفاده کنند. آنها در ابتدای وقت‌های تلف شدند به گل رسیدند، اما ضربه سر پورعلی گنجی روی کرنر ارسالی آندرانیک که مانند شلیک تیر بود، دروازه عراق را باز کرد تا بازی مساوی شود.

کرنرهای خطرناک تیموریان ادامه پیدا کردند تا این بار قوچان‌نژاد، عقب افتادن تیمش را جبران کرده و با ضربه سر، دروازه عراق را برای بار سوم باز کند و کار به ضربه‌های پنالتی برسد. احسان حاجی‌صفی، نخستین پنالتی و وحید امیری، آخرین پنالتی را برای ایرانی‌ها به هدر دادند تا عراق راهی مرحله بعد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز