خبرگزاری کار ایران

کره جنوبی صفر - ازبکستان صفر؛

توقف یک نیمه ای کره ای ها مقابل شاگردان کاسیموف / دروازه بان ازبکستان ستاره میدان بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۴۹

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که سه دیدار مرحله مقدماتی را با پیروزی قاطع پشت سر گذاشته بود در نیمه اول دیدار با ازبکستان مقابل این حریف سختکوش متوقف شد تا امیدهایش برای صعود به نیمه دوم بکشد.

دیدار تیم های کره جنوبی و ازبکستان در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های کره جنوبی و ازبکستان از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۱ صبح امروز در ورزشگاه رکتانگلار شهر ملبورن و به قضاوت فهد مرداسی از عربستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب کره جنوبی: کیم جین هیون، کیم یونگ گوون، کواک تائه هوی، کیم چانگ سو، کیم جین سو، کی سونگ ‏یئونگ، پارک جو هو، نام تائه هی، سون هئونگ مین، لی کئون هو، لی جئونگ هیوپ

ترکیب ازبکستان: نستروف، مولادیانوف، محمدیوف، اسلاموف، دنیسوف، تورسونوف، حیدروف، تورائف، ‏رشیدوف، احمدوف، نسیموف ‏

بازی حساس دو تیم با ارائه فوتبالی تهاجمی از سوی هر دو تیم آغاز شد. دقیقه ۵ ارسال اودیل احمدف هافبک ازبکستان نزدیک بود با ضربه سر تورائف به گل اول بازی تبدیل شود اما توپ با سایش به سر تورائف، از مقابل دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶ دو موقعیت خطرناک پیاپی برای ازبک ها خلق شد که موقعیت اول را دروازه بان کره با خروج به موقع دفع کرد و موقعیت بعدی را اودیل احمدوف از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۲۴ یک پاس در عمق، می توانست کره را به گل برساند اما نستروف ستاره نیمه اول این دیدار با خروج به موقع، دو بار پیاپی موقعیت را از بازیکنان کره گرفت.

دقیقه ۲۵ ضربه دیدنی سون هئونگ مین را نستروف با یک شیرجه تماشایی به کرنر فرستاد. بازی در ادامه در میانه میدان پیگیری شد و هرچند کره ای ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در باز کردن دروازه ازبک ها توفیقی نداشتند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز