خبرگزاری کار ایران

اخراج به سبک سعودی‌ها؛

سرمربی عربستان به الاهلی‌امارات بازگشت / موج نارضایتی از عملکرد عربستان در جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۷۵

موج نارضایتی عمومی از عملکرد تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا همچنان ادامه دارد و هواداران فوتبال در سعودی منتظر پاسخگویی مقامات ورزشی این کشور در زمینه نتایج فضاحت بار این تیم هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به محض بازگشت کاروان شکست خورده این تیم از استرالیا، به باشگاه سابقش الاهلی امارات بازگشت.

به گزارش ایلنا، اولاریو رومانیایی که حدود ۱۰ روز مانده تا شروع جام ملت‌های آسیا به صورت قرضی از تیم الاهلی دبی به تیم ملی عربستان پیوسته بود سه‌شنبه شب و به محض رسیدن تیم عربستان به شهر دبی، این تیم را ترک کرد تا فعالیتش را مجددا با باشگاه الاهلی امارات شروع کند.

فدراسیون فوتبال عربستان پس از ناکامی تیم ملی این کشور در رقابت‌های اخیر جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، لوپز کارو اسپانیایی را برکنار کرد و در حالیکه فرصتی تا شروع جام ملت‌های آسیا پیش رو نداشت، به مقامات باشگاه الاهلی‌امارات برای به خدمت گرفتن موقت اولاریو متوسل شد.

در همین حال موج نارضایتی عمومی از عملکرد تیم ملی عربستان در جام ملت‌ها همچنان ادامه دارد و هواداران فوتبال در سعودی منتظر پاسخگویی مقامات ورزشی این کشور در زمینه نتایج فضاحت بار این تیم هستند.

تیم ملی فوتبال عربستان قهرمان ۳ دوره جام ملت‌ها در ۳ دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌ها در استرالیا ۲ بار شکست خورد و تنها یک برد مقابل تیم ضعیف کره‌شمالی به دست آورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این تیم در گروه B با تیم‌های چین، کره‌شمالی و ازبکستان همگروه بود که در پایان دور مقدماتی تیم‌های چین با ۹ امتیاز و ازبکستان با ۶ امتیاز به ترتیب به عنوان تیم‌های اول ودوم این گروه راهی مرحله حذفی شدند.

مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ از ۱۹ دی‌ماه در استرالیا آغاز شده است. این مسابقات تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز