خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با امارات انجام شد؛

برنامه‌های تاکتیکی ویژه در دستور کار ملی‌پوشان / ریکاوری بازیکنان زیر نظر دیه‌گو و میکو

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۲۳

در این تمرین همه بازیکنان شرکت داشتند اما بازیکنانی که در بازی برابر قطر به میدان رفته بودند، بنا به صلاحدید کادر فنی در سه گروه زیر نظر دکتر دیه گو و میکو ریکاوری کردند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به منظور شرکت درجام ملت های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا به سرمی برند امروز(شنبه) تمرینات آماده سازی خود را بار دیگر به منظور رویارویی با تیم ملی امارات از سر گرفتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران عصر امروز(شنبه) به وقت محلی نخستین تمرین خود را روی چمن ورزشگاه شهر بریزبین برگزار کرد.

در این تمرین همه بازیکنان شرکت داشتند اما بازیکنانی که در بازی برابر قطر به میدان رفته بودند، بنا به صلاحدید کادر فنی در سه گروه زیر نظر دکتر دیه گو و میکو ریکاوری کردند و سایر بازیکنان زیر نظر دیگر مربیان تیم ملی و با هدایت کارلوس کی روش تمرینات تاکتیکی انجام دادند.

کی روش پیش از شروع تمرین به مدت بیست دقیقه به صورت نشسته با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد و پس از آن تمرین تیم ملی آغاز شد.

امروز همانند روزهای قبل تعداد زیادی از هواداران ایرانی برای حمایت از تیم ملی به محل تمرین آمده بودند، اما به خاطر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستند در تمرین حاضر شوند. آنها در بیرون از ورزشگاه منتظر ماندند تا پس از تمرین با بازیکنان محبوب خود عکس یادگاری بگیرند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار برابر امارات فردا(یکشنبه) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز