خبرگزاری کار ایران

برگ‌‌برنده‌ ایران یکدل‌بودن است؛

غلامپور: حقیقی باید با فکرتر عمل کند / امارات در حدی نیست که خطری برای ما ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۲۶

به نظر من تیم ملی خوب و سنجیده بازی کردو درنهایت به آنچه که مخاست دست یافت و ۳ امتیاز رابرای خود کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در دو دیدار گذشته خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پرقدرت و باصلابت ظاهر شد.

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به بازی تیم ملی مقابل قطر که با پیروزی یک برصفر تیم ملی انجامید، بیان داشت: به نظر من تیم ملی خوب و سنجیده بازی کرد و در نهایت به آنچه که می‌خواست دست یافت و ۳ امتیاز را کسب کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بازیکنان تیم‌ملی روز به روز هم بهتر می‌شود و می‌توان گفت ۳ بازی دور مقدماتی برای تیم‌ملی، حکم دیدارهای‌تدارکاتی را دارد. ایران که بازی تدارکاتی نداشت با انجام این ۳ بازی خود را برای بازی‌های مراحل بالاتر آماده‌ می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: به نظرم با روندی که طی می‌شود ملی‌پوشان دارند به هارمونی و هماهنگی لازم می‌رسند، ان‌شاالله امارات را هم مثل بحرین و قطر شکست می‌دهیم، چراکه امارات بالاتر از آن دو تیم نیست، یعنی نمی‌تواند برابر تیم ملی کشورمان قد علم کند.

وی تاکیدکرد: امارات تیم خوبی است، اما برگ‌برنده ایران یکدل‌بودن آن است و همین یک‌دلی باعثخواهد شد تیم ملی در مراحل بالاتر هم خوب ظاهر شود. به نظرم تیم ملی می‌تواند تا جمع ۴ تیم نهایی بالا بیایید و حتی در ۲ بازی نیمه‌نهایی و فینال با حماسه‌ای دیگری که بازیکنان تیم ملی رقم بزنند عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

غلامپور افزود: رسیدن به این مهم دست یافتنی است، چراکه ما مربی‌بزرگی همچون کی‌روش داریم که شرایط بازیکنان را درک می‌کند و کمک خواهد کرد تا عنوان شایسته‌ای به دست بیاوریم.

دروازه‌بان سابق تیم‌ ملی درخصوص عملکرد علیرضا حقیقی در درون دروازه تیم ملی گفت: هم حقیقی و هم خط دفاعی تیم ملی عملکرد قابل‌قبولی داشتند. حقیقی هم درون‌دروازه نشان داد به آن شش‌دانگی خود برگشته و این موضوع را حداقل در ۲ بازی گذشته خود نشان داده، البته یک صحنه در بازی با بحرین روی مهاجم حریف شیطنت کرد که نشان می‌دهد باید با فکرتر و پخته‌تر عمل کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان بیان داشت: ان‌شاالله امسال قهرمانی جام ملت‌ها برای کشورمان باشد که افتخارش برای همه ایرانی‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز