خبرگزاری کار ایران

بازی حساسی را از قطر بردیم؛

کفاشیان: ترجیح می دهم با ژاپن روبرو شویم / مقابل امارات آرامش بیشتری داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۳۵

به نظر من در هر دو مسابقه قبلی انسجام تیمی بسیار خوب بود و در بازی با قطر و همچنین دیدار قبلی‌مان برابر بحرین گل های بیشتری هم می توانستیم بزنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ترجیح می‌دهم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن برویم چون مقابل این تیم همیشه بازی بهتری را انجام می دهیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در مورد بازی امروز تیم ملی مقابل قطر گفت: بازی امروز از این جهت که ما می بایست از گروه مان صعود می کردیم، حساس بود. دقیقا مانند اماراتی ها که در حال حاضر رقیب ما هستند و به نظر من بازی اصلی و سرنوشت ساز ما بازی حذفی خواهد بود که باید همه تمرکزمان را روی آن بازی بگذاریم.

وی افزود: ضمن اینکه ما قطعا با امارات بازی بهتری خواهیم کرد. بازیکنان تیم ملی هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می شوند و پس از اطمینان از صعود به مرحله بعدی با تمرکز و آرامش بیشتری در بازی مقابل امارات به میدان خواهند رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: به نظر من در هر دو مسابقه قبلی انسجام تیمی بسیار خوب بود و در این بازی و همچنین دیدار قبلی‌مان برابر بحرین گل های بیشتری هم می توانستیم بزنیم. البته بازیکنان تیم ملی باید دقت بیشتری داشته باشند و با توجه به نحوه بازی ملی پوشان به نظر من روند خوبی در تیم ملی وجود دارد و اگر دقت بیشتری در بازی داشته باشیم، با نتایج بهتری هم می توانیم از سد حریفان بگذریم.

علی کفاشیان در ادامه در مورد حضور تماشاچیان ایرانی حاضر در ورزشگاه ها گفت: یکی از خوشحالی های عمده من این است که ایرانی های حاضر در استرالیا که به این خوبی تیم ملی شان را حمایت کردند و با همه وجودشان و از نقاط مختلفی به ورزشگاه ها آمدند، خوشحال هستند و با این صعود به مرحله بعدی به تیم شان افتخار می کنند و امیدوار هستم این حمایت تا پایان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: دیدار حذفی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و من ترجیح می دهم به مصاف ژاپن برویم. چون با این تیم همیشه بازی بهتری را انجام می دهیم و ما از مرحله حذفی باید همه مسابقات را یک فینال ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز