خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فردا روز خوب داور باشد؛

عسگری: ایرماتوف یکی از سه داور برتر دنیا است / داور ایران دو بار در آفسایدگیری اشتباه داشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۸۶

ایرماتوف سالیان سال در مسابقات حساس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قضاوت کرده و تجربه بالایی دارد. امیدوارم فردا روز خوبی برای این داور باشد و شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: روشن ایرماتوف یکی از سه داور برتر دنیا است و بالاترین آمار قضاوت در جام جهانی را دارد.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری درباره عملکرد گروه داوری ایران در بازی کویت و کره جنوبی گفت: با توجه به اینکه فغانی و کمک‌هایش در این دو دیدار عملکرد خوبی داشتند، کمیته برگزاری داوران قضاوت بازی سوم که بسیار حساس است را بر عهده گروه داوری ایرانی گذاشته است. یقینا عملکرد خوب فغانی، سخندان و ابوالفضلی باعثشده تا دیدار حساس ژاپن و عراق قضاوت کنند.

وی در ادامه درباره عملکرد داور دیدار ایران و بحرین عنوان کرد: قضاوت این بازی چندان مشکل نداشت اما حداقل دو مورد را مشاهده کردیم که کمک داور دوم به اشتباه در محاسبات خود پرچم آفساید را بالا برد و داور با تبعیت از کمک خود در دو صحنه، آفساید اعلام کرد. اشتباهاتی که بر روی نتیجه بازی اثر بگذارد، وجود نداشت.

رئیس دپارتمان داوری در پایان درباره گروه داوری که بازی فردای ایران و قطر را قضاوت می کنند گفت: روشن ایرماتوف یکی از سه داور برتر دنیا است و بالاترین آمار قضاوت در جام جهانی را دارد. وی سالیان سال در مسابقات حساس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قضاوت کرده و تجربه بالایی دارد. امیدوارم فردا روز خوبی برای این داور باشد و شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز