خبرگزاری کار ایران

بحرین حریف ضعیفی نبود؛

محمدنبی: پیروزی قدرتمندانه‌ای کسب کردیم / بازیکنان خواسته‌ها را پیاده کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۸۹

قبل از این بازی تمام فکر‌و‌ذهن کادرفنی این بود که پیروزی قدرتمندانه‌ای مقابل حریف خود کسب کنیم تا رقابت‌ها را با اقتدار شروع کرده باشیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل بحرین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی - سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در پس از پیروزی مقابل بحرین گفت: بازی در سطح خیلی خوبی برگزار شد و بازیکنان تیم ملی به خوبی خواسته‌های تاکتیکی کی‌روش را در زمین پیاده کردند و توانستند حریف قدرتمند خود را با اختلاف شکست دهند.

وی ادامه داد: قبل از این بازی تمام فکر‌و‌ذهن کادرفنی این بود که پیروزی قدرتمندانه‌ای مقابل حریف خود کسب کنیم تا رقابت‌ها را با اقتدار شروع کرده باشیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

سرپرست تیم ملی، بحرین را تیمی قدر دانست و افزود: حریف ما تیم ضعیفی نبود و مطمئن باشید در دیدار‌های آینده خود در این مرحله برای تیم‌های گروه خطرساز خواهد شد. بحرین می‌دانست با تیم قدرتمندی روبه‌رو خواهد شد و به خوبی خود را برای رویارویی مقابل ایران آماده کرده بود، اما در نهایت تسلیم قدرت ایران و بازی با برنامه و تهاجمی ملی‌پوشان کشورمان شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص پاداشی که برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در نظر گرفته شده، گفت: ما پس از انجام ۳ بازی مرحله‌گروهی و صعود به مرحله بعد به بازیکنان پاداش خواهیم داد.

نبی در خاتمه گفت: با کسب ۳ امتیاز بازی‌اول از حالا باید به دیدار آینده خود مقابل قطر باشیم تا ا‌ن‌شاءالله این بازی را هم با پیروزی پشت‌سر گذاشته و تا حد زیادی صعود خود را به مرحله‌حذفی جام ملت‌ها قطعی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز