خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

فن‌خال: این بهترین تیم دوران مربیگری ام بود / برزیلی ها با ما مهربان بودند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۲۴

این گروه از بازیکنان، ‌ بهترین تیمی بوده‌اند که تا به حال با آن کار کرده‌ام. ما به طور میانگین در هر یک از بازی‌های خود دو گل به ثمر رساندیم و در کل تورنمنت تنها چهار گل خوردیم.

سرمربی تیم ملی هلند پس از کسب عنوان سومی جام جهانی به تمجید از مردانش پرداخت و آنها را بهترین شاگردان تمام دوران مربیگری خود دانست.

به گزارش ایلنا، لوئیز فن‌خال، پس از پیروزی ۳ بر صفر لاله‌های نارنجی برابر برزیل در دیدار رده‌ بندی جام جهانی ۲۰۱۴ و کسب عنوان سومی جام بیستم اظهار داشت: این گروه از بازیکنان، ‌ بهترین تیمی بوده‌اند که تا به حال با آن کار کرده‌ام. ما به طور میانگین در هر یک از بازی‌های خود دو گل به ثمر رساندیم و در کل تورنمنت تنها چهار گل خوردیم.

سرمربی هلند که با پایان کارش در جام جهانی با نارنجی‌پوشان وداع می‌کند تا از این پس هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد، افزود: برزیلی‌ها در تمام طول جام با ما رفتاری دوستانه داشتند و هرگاه که با آنها روبه‌رو شدیم با رفتار خوب از ما استقبال کردند.

فن‌خال که در دقایق پایانی بازی تیمش با برزیل مایکل فورم، دروازه‌بان سوم لاله‌ها را به جای یاسپر سیلسن به میدان فرستاد، تنها سرمربی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ شد که از تمام ۲۳ بازیکنی که با خود به برزیل برده بود در بازی‌های جام جهانی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز