خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

فان خال: ما با آرژانتین بازی می کنیم نه مسی / تفاوت کمی با آرژانتین داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۲۴

ما با آرژانتین بازی می کنیم نه مسی. برنامه های ما برای یک تیم است نه تک تک بازیکنان بنابر این برای بازی با آرژانتین و بازیکنانش آماده خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در آستانه دیدار با آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: کار ما فقط مهار لیونل مسی نیست.

به گزارش ایلنا، مسی ستاره تیم آرژانتین با ارایه یک بازی زیبا و چهار گلی که تاکنون به ثمر رسانده، یکی از بهترین بازیکنان این جام است اما لوییس فان خال می گوید صرف انرژی بیش از حد برای او خطرناک خواهد بود.

لوئیس فان خال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با آرژانتین گفت: ما با آرژانتین بازی می کنیم نه مسی. برنامه های ما برای یک تیم است نه تک تک بازیکنان بنابر این برای بازی با آرژانتین و بازیکنانش آماده خواهیم بود.

فان خال افزود: مسی بی دلیل عنوان بهترین بازیکن جهان را یدک نمی کشد. ارزش یک بازیکن به گل هایی است که می زند ولی او در سطح ملی همیشه برای زدن گل مشکل داشته است برای همین می خواهد در این جام طلسم گلزنی خود را بشکند. باید جلوی او را بگیریم و این چالش بزرگی است.

سرمربی هلند در مورد شانس این تیم برای دومین صعود متوالی به فینال جام جهانی خاطر نشان کرد: دو تیم تفاوت کمی با هم دارند و شانس هیچکدام بیشتر از دیگری نیست.

این مربی ۶۲ ساله که بعد از جام جهانی مربیگری منچستریونایتد را بر عهده خواهد گرفت، گفت: در نیمه نهایی تیم ها با هم همسطح هستند. نتایج مسابقات یک چهارم نهایی و یک هشتم نهایی هم این را نشان می دهد. بنابراین شانس هر دو تیم برابر است. ما فقط به کمی شانس نیاز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز