خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

آرژانتین - هلند؛ نبرد اندیشه های تاکتیکی مربیان / خوشبختی در انتظار روبن یا مسی؟

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۸۸

نبرد لاله های نارنجی مقابل یاران مسی اوج جذابیت های فوتبال در جام جهانی است و پس از بازی پرگل و نتیجه باور نکردنی برزیل و آلمان حالا همه انتظار شگفتی دیگری را در جام بیستم انتظار می کشند.

پس از خلق شگقتی در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی و شکست ویرانگر برزیل میزبان و صعود مقتدرانه آلمان به دیدار فینال جام جهانی، دو تیم آرژانتین و هلند امشب دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد تا چهره دومین فینالیست جام بیستم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان بیاسا و فان خال در حالی در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف هم می روند که هر دو انگیزه های فراوانی برای پیروزی در این مسابقه و التیام زخم های گذشته خود دارند.

دیدار حساس دو نماینده قاره اروپا و آمریکای لاتین بامداد پنجشنبه در شهر سائوپائولو برگزار می شود.

آرژانتین که آخرین بار در جام جهانی ۱۹۹۰ توانست به فینال برسد، مصمم است با کسب یک برد شیرین در این بازی به بهترین شکل ممکن به فینال صعود کند و اجازه ندهد جام بیستم نظیر تمام ادوار جام جهانی در قاره آمریکا به اروپایی ها برسد.

از سوی دیگر هلند مشتاقانه می خواهد با تکرار درخشش خود در مرحله گروهی ثابت کند که بعد از ناکامی در فینال های ۱۹۷۴،۱۹۷۸ و ۲۰۱۰ سرانجام برای کسب جایزه بزرگترین رویداد فوتبال جهان کاملا آماده است.

دی استفانو بازیکن فقید آرژانتینی هرگز نتوانست در جام جهانی به قهرمانی برسد، چه با تیم کشور زادگاهش یعنی آرژانتین و چه با تیم کشور دوم خود یعنی اسپانیا. لیونل مسی ستاره تیم بارسلونای اسپانیا دیگر آرژانتینی است که تاکنون هرگز موفق به قهرمانی در جام جهانی نشده است و اینبار می خواهد به آرزوهای خود و دی استفانو جامه عمل بپوشد.

مسی به همراه آرژانتین در دو دوره گذشته این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد به همین دلیل این بار عزم خود را جزم کرده تا نامش را برای همیشه در این رقابت ها جاودانه کند.

آرین روبن ستاره هلندی ها و سلاح خطرناک این تیم خواهد بود اما بازی امشب با وجود حضور تمامی این ستاره ها جنگ تاکتیک ها است.

سرمربی تیم هلند پس از پیروزی ۵ بر یک این تیم مقابل اسپانیا در مرحله گروهی و بعد شکست کاستاریکا در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی، کانون توجه ها قرار گرفت.

لوییس فان خال در بازی با مکزیک یک تغییر تاکتیکی انجام داد و بعد در مقابل کاستاریکا با تعویض دروازه بان نخست تیم خود و استفاده از تیم کرول ذخیره در ضربات پنالتی همه را مبهوت هوش فنی خود کرد.

سرمربی آینده منچستریونایتد در سه بازی از پنج مسابقه گذشته هلند از سه مدافع استفاده کرد و این یعنی می توان ترکیب اصلی این تیم برای بازی با آرژانتین را تا حد زیادی پیش بینی کرد.

آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین که تیمش در یک چهارم نهایی بلژیک را یک بر صفر شکست داد، آنخل دی ماریا هافبک موثر خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما مارکوس روخو بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت می تواند دوباره در دفاع چپ این تیم بازی کند.

گل گونزالو هیگوآین مقابل بلژیک نشان داد که آرژانتین خیلی هم به مسی وابسته نیست با وجود این خاویر ماسکرانو در مورد تنش بالای بازی نیمه نهایی به هم تیمی هایش هشدار داده است.

نبرد لاله های نارنجی مقابل یاران مسی اوج جذابیت های فوتبال در جام جهانی است و پس از بازی پرگل و نتیجه باور نکردنی برزیل و آلمان حالا همه انتظار شگفتی دیگری را در جام بیستم انتظار می کشند. دیداری که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه فوتبال دوستان را به تماشای فوتبالی ناب دعوت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز