خبرگزاری کار ایران

برزیل یک - آلمان ۷؛

برزیل مستعمره آلمان شد / ژرمن ها در فینال ۲۰۱۴ / کلوزه برزیلی ها را خلع رکورد کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۹۹

دیدار تیم های برزیل و آلمان ۷ بر یک به سود ژرمن ها به پایان رسید تا شاگردان یوآخیم لوو نخستین تیم فینالیست جام بیستم لقب بگیرند و البته شبی هولناک برای فیلیپائو و شاگردانش در بلوهوریزنته رقم بخورد.

دیدار تیم های برزیل و آلمان با نتیجه عجیب و باور نکردنی ۷ بر یک به سود ژرمن ها به پایان رسید تا شاگردان یوآخیم لوو نخستین تیم فینالیست جام بیستم لقب بگیرند و البته شبی هولناک برای فیلیپائو و شاگردانش در بلوهوریزنته رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از ۳۰ دقیقه بامداد تیم های برزیل و آلمان در ورزشگاه مینیه‌رو در شهر بلوهوریزنته با قضاوت مارکو رودریگز از مکزیک به مصاف رفتند که این دیدار با گل های مولر(۱۱)، کلوزه(۲۳)، کروس(۲۵ و ۲۶)، خدیرا(۲۹) و شورله(۶۹ و ۷۹) برای ژرمن ها و اسکار(۹۰) برای برزیل ۷ گل بر یک به سود ژرمن ها به پایان رسید تا شبی هولناک در بلوهوریزنته برای سلسائو رقم بخورد و به نوعی برزیل امشب مستعمره ژرمن ها شد.

ترکیب تیم برزیل:سزار، لوئیز، فرناندینیو(پائولینیو)، مارسلو، هالک(رامیرس)، فرد(ویلیان)، اسکار، دانته، گوستاوو، برنارد و مایکن

ترکیب تیم آلمان:نویر، هوودس، هوملس(مرته ساکر)، خدیرا) دراکسلر)، شواین‌اشتایگر، اوزیل، کلوزه(شورله)، مولر، لام، کروس و بوآتنگ

دو تیم بازی بسیار سریع و هجومی را آغاز کردند و سلسائو چندین حمله متراکم را بر روی دروازه ژرمن ها تدارک دید ولی این آلمان بود که در دقیقه ۱۱ توسط توماس مولر به گل رسید تا ورزشگاه مینیه رو را غرق در شوک طلایی پوشان میزبان کند. غیبت سیلوا در قلب دفاع سلسائو باعثشده بود کمربند دفاعی این تیم لرزان و شکننده باشد و البته نبود نیمار نیز زهر خط حمله برزیل را گرفته بود تا غیبت این دو ستاره کاملا حس شود.

در دقیقه ۲۳ میروسلاو کلوزه موفق شد در میان بهت هواداران برزیلی دومین گل را نیز وارد دروازه سلسائو کند.

در دقیقه ۲۵ کروس هم موفق به گلزنی شد و سومین گل را برای تیمش به ثمررساند تا شبی عجیب را در بلوهوریزنته رقم بزند.

در دقیقه ۲۶ باز هم کروس بر روی اشتباه فرناندینیو و پاس زیبای خدیرا گل چهارم را هم وارد دروازه برزیل کرد تا کابوسی هولناک برای شاگردان فلیپائو را شاهد باشیم.

در دقیقه ۲۹ سامی خدیرا هم پایش به گلزنی در این جام باز شد و پنجمین گل ژرمن ها را وارد دروازه برزیل نگون بخت کرد تا کابوس برزیلی را تکمیل کند.

در دقیقه ۶۹ شورله که به جای کلوزه به میدان آمده بود گل ششم را نیز وارد دروازه سزار کرد تا ژرمن ها شبی استثنایی را برای خود و خاطره ای هولناک را برای سلسائو رقم بزنند.

در دقیقه ۷۹ شورله دومین گل خود و هفتمین گل ژرمن ها را نیز به زیبایی و با ضربه ای مهار نشدنی وارد دروازه سزار کرد تا اتفاقی نادر و عجیب را شاهد باشیم.

در دقیقه ۹۰ اسکار موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا دست خالی این میدان را ترک نکنند.

از اتفاقات عجیب این دیدار نیمه خالی شدن ورزشگاه در نیمه دوم بود که طرفداران نا امید برزیلی نتوانستند چنین تحقیری را تحمل کنند و ناچار شدند ورزشگاه را ترک کنند. تماشاگرانی هم که در ورزشگاه باقی ماندند به تشویق تیم قدرتمند آلمان پرداختند!

همچنین رکوردشکنی کلوزه در این دیدار از دیگر اتفاقات بازی بود. کلوزه که چهارمین جام جهانی خود را تجربه می کند، در چهارمین نیمه تهایی به میدان رفت و شانزدهمین گل خود را نیز به ثمر رساند تا عملا بزریلی ها را خلع رکورد کند. کلوزه تنها افتخار سلسائو را نیز از آنها گرفت تا این تیم امشب چیزی برای باختن نداشته باشد. حالا برزیلی ها می مانند و رکورد ۵ دوره قهرمانی در جام جهانی و دیگر هیچ…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز