خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

سرمربی پرتغال: شانس کمی برای صعود داریم / تساوی با آمریکا کارمان را سخت تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۹۳

تساوی با آمریکا شاید ما را فورا از رقابت‌ها بیرون نکرد اما وضعیت‌‌مان را برای رسیدن به مرحله بعد بسیار سخت‌تر کرد. پرتغال شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارد.

سرمربی تیم ملی پرتغال پس از ناکامی مردانش مقابل آمریکا اعتراف کرد تیمش شانس ناچیزی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ دارد.

به گزارش ایلنا، ‌ با اینکه تیم ملی پرتغال در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی خود برابر آمریکا از شکست گریخت و بازی را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند تا از خداحافظی زودهنگام با جام جهانی ۲۰۱۴ فرار کند اما سرمربی این تیم اذعان کرد که مردان او را در آستانه وداع با جام بیستم هستند.

مردان پائولو بنتو با وجود یک امتیازی که از تساوی برابر آمریکا کسب کردند با تفاضل گل ۴ - در قعر جدول قرار دارند و این در حالی است که تیم‌های ملی آلمان و آمریکا هرکدام با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم جدول گروه G‌ قرار دارند. این بدان معناست که تساوی آمریکا و آلمان در بازی آخرشان در مرحله گروهی حکم صعود آنها و حذف پرتغال و غنا از جام جهانی ۲۰۱۴ را صادر می‌کند.

بنتو در این زمینه گفت: نتیجه خوبی کسب نکردیم. تساوی ۲ بر ۲ شاید ما را فورا از رقابت‌ها بیرون نکرد اما وضعیت‌‌مان را برای رسیدن به مرحله بعد بسیار سخت‌تر کرد. پرتغال شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارد.

وی افزود: حتی اگر کار به تفاضل گل هم بکشد ما وضعیت خوبی نداریم چون تفاضل گل ما ۴ - است و این در حالی است که آمریکا از این نظر وضعیت بهتری دارد.

سرمربی پیشین تیم اسپورتینگ لیسبون تصریح کرد: تساوی ۲ بر ۲ حاصل تمام تلاش‌هایی بود که در طول بازی انجام دادیم. آمریکا دروازه ما را تنها و تنها از راه دور تهدید کرد اما ما هم مشکلاتی در جناح راست داشتیم و نتوانستیم حریف را در آن منطقه کنترل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز