خبرگزاری کار ایران

دیدار با آرژانتین هم شیرین بود، هم تلخ؛

قوچان نژاد: هیچ تیمی در جام جهانی مانند ما نبود / فقط به بوسنی فکر می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۰۸

دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای خود را در این مدت انجام داده ایم فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است علیرغم بازی بسیار خوبی که ایران برابر آرژانتین انجام داده، اما نتوانستند امتیازی از این دیدار بگیرند.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد گفت: دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای خود را در این مدت انجام داده ایم فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.

وی افزود: امیدوارم در مقابل بوسنی نیز بازی خوبی را برگزار کنیم و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیت ما اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.

قوچان نژاد درخصوص عملکرد خود و هم تیمی هایش برابر آرژانتین گفت: به بازیکنان تیم افتخار می کنم چراکه همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی، هیچ تیمی در جام جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت هایمان نگرفتیم.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بازی سنگینی را برابر آرژانتین انجام داده ایم، کمی خسته هستیم. اما تمام تمرکز من و بچه ها بر روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز