خبرگزاری کار ایران

در پیامی ویژه صورت گرفت؛

تمجید استاد شجریان از بازی خوب ایران مقابل آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۳۰

بازی جانانه‌ای ارایه کردند که تیم قدری مثل آرژانتین را که چهار - پنج ستاره سرشناس و یک فوق ستاره چون مسی را دارد کلافه و متوقف کرده بودند.

استاد بزرگ آواز ایران از بازی خوب تیم ملی مقابل آرژانتین تقدیر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا شجریان پس از پایان بازی ایران و آرژانتین در صفحه اجتماعی خود نوشت: دو صد آفرین به بچه های تیم فوتبال ایران که هم آبروی جهانی بدست آوردند و هم دل مردم ایران را که عاشق فوتبالند شاد و خرسند کردند. بازی جانانه ای ارایه کردند که تیم قدری مثل آرژانتین را که چهار٬ پنج ستاره سرشناس و یک فوق ستاره چون مسی را دارد کلافه و متوقف کرده بودند.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: اگر آن پنالتی اول را داور گرفته بود به یقین نتیجه غیر از این میشد. ضمن اینکه خطای پنالتی دومی هم که روی قوچان نژاد اتفاق افتاد که دفاع با خطا او را به زمین انداخت و نگذاشت شوت او به ثمر برسد. بچه های ما چندین بار دروازه نام آوران فوتبال جهان را جدا به خطر انداختند. از آقای کی روش سرمربی محترم هم باید ممنون بود که تیم منسجم و خوبی پرورش داده است. به یقین بچه های ما با این بازی های جانانه می توانند بوسنی را ببرند. مشتاقانه در انتظار بازی بچه ها و موفقیتهایشان هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز